چگونه چراغ LED نوتیفی های گوشی Google Pixel را فعال کنیم؟

چگونه چراغ LED نوتیفی های گوشی Google Pixel را فعال کنیم؟
  • 1395/8/15
  • زهرا معبودی
  • 0

 اغلب گوشی های اندرویدی، این امکان را دارند تا به محض دریافت ک نوتیفی، ال ای دی چشمک زن را فعال کنند تا شما بتوانید به صورت بصری هم از رسیدن نوتیفی ها مطلع شوید اما در پیکسل گوگل، که قرار است پرچم دار گوشی های اندرویدی باشد، این امکان فراهم نیست و باید طی تنظیماتی چراغ ال ای دی نوتیفی ها را فعال کنید. گویا آی تی امروز این ترفند را به شما آموزش می دهد.

 برای این کار ابتدا به بخش تنظیمات گوشی خود بروید که عموما همه آن را با Settings  می شناسند.

در مرحله بعد، به بخش Notifications بروید و از آن جا آیکون چرخ دنده شکلی که در تصویر مشاهده کی کنید را لمس کنید.

تنظیم چراغ چشمک زن LED گوگل پیکسل برای نوتیفی ها

اولین چیزی که بعد از لمس این آیکون مشاهده خواهید کرد، گزینه Pulse notification light است. آن را باز کنید و با یک سوایپ آن را فعال کنید.

 با این کار، وقتی برای شما نوتیفی ارسال می شود می توانید نور ال ای دی آن را مشاهده کنید. این امکان در حال حاضر به همین میزان محدودیت دارد و شما نمی توانید برای انواع پیام ها در این بخش شخصی سازی زیادی داشته باشید. اما منتظر بروز رسانی های بعدی باشید که مطمئنا گوگل روی آن بیشتر مانور خواهد داد.

 نکته: اگر روی این گوشی تلگرام یا واتس اپ نصب کنید ممکن است بتوانید از طریق تنظیمات داخلی این اپلیکیشن ها، روی نور ال ای دی و تنظیمات دیگر آن کمی کنترل بیشتری داشته باشید که البته باید این موارد را تست کنید. اما اگر از این گوشی  قرار است استفاده کنید مطمئن باشید بروز رسانی هایش سریع تر از چیزی که فکر می کنید ارائه شود پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

تنظیم چراغ چشمک زن LED گوگل پیکسل برای نوتیفی ها

نظر شما در مورد گوشی پیکسل گوگل چیست و با توجه به مطالعات تان وضعیت آن را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید و همین حالا این مطلب را روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا دوستانتان دید بازتری نسبت به این گوشی پیدا کنند.

منبع: androidcentral

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *