چگونه ریتوئیت‌های یک کاربر توئیتر را بلاک کنیم؟

چگونه ریتوئیت‌های یک کاربر توئیتر را بلاک کنیم؟
  • 1395/8/17
  • زهرا معبودی
  • 0

آیا شما هم در میان افرادی که در توئیتر دنبال می‌کنید، کسی را دارید که دائماً در حال ریتوئیت (Retweet) کردن و پر نمودن خط زمانی شما با چیزهای به‌دردنخور باشد؟ می‌خواهید از شر بعضی از این حساب‌های کاربری خلاص شوید؟ با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا روش بلاک کردن چنین پیام‌هایی را به شما توضیح دهیم.

بلاک کردن ریتوییت کنندگان

فرض کنید شخصی را فالو کرده‌اید که علی‌رغم این که به طور کلی توئیت‌های خوبی دارد، اما گاهی اوقات هم چیزهای به‌دردنخوری را از اکانت‌های دیگر ریتوئیت می‌کند.

بلاک کردن ریتوییت کنندگان

در مثال بالا، ما می‌توانیم همه‌ی ریتوئیت‌های Whitson Gordon را بلاک کنیم. برای انجام این کار ابتدا به صفحه‌ی پروفایل او رفته و دکمه‌ی چرخ‌دنده را از کنار دکمه‌ی Following انتخاب کنید.

بلاک کردن ریتوییت کنندگان

 

در منویی که باز می‌شود گزینه‌ی Turn off Retweets را انتخاب کنید. با این کار از این به بعد فقط توئیت‌های خود شخص برای شما می‌آید و دیگر ریتوئیت‌های او را در خط زمانی توئیترتان نخواهید دید.

این کار احتمالاً مشکل شما را حل می‌کند. اما اگر نمی‌خواهید ریتوئیت‌هایی Whitson از یک شخص خاص را ببینید چه؟ حل این مشکل هم ساده است. به طور مثال اگر نمی‌خواهید ریتوئیت‌های که از Bryan می‌آید را ببینید باید به پروفایل Bryan بروید و دوباره بر روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کنید.

بلاک کردن ریتوییت کنندگان

در منویی که باز می‌شود، اگر گزینه‌ی Mute @username را انتخاب کنید، حتی اگر شخص دیگری پست‌های او را ریتوئیت کند هم دیگر هیچ‌وقت هیچ توئیتی از طرف Bryan برای شما نمایش داده نخواهد شد. در واقع شما به طور کامل او را از زندگی توئیتری خود حذف کرده‌اید.

از این قابلیت می‌توانید برای بلاک کردن سیاستمداران، نویسندگان، منتقدان یا هر کس دیگری که از او خوشتان نمی‌آید استفاده کنید.

البته ریتوییت گر ها از جهت های مختلفی می توانند مفید باشند اما گاهی رفتارهای افراطی در شبکه های اجتماعی واقعا آزار دهنده است که توییتر یکی از خوش پتانسیل ترین شبکه ها برای این گونه خطاهاست، بنابراین این شبکه با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر بلاک کردن ریتوییت گر ها تلاش کرده است، کاربرانش را حفظ کند. نظر شما در مورد این شبکه اجتماعی خوش رنگ چیست؟ آیا این قابلیت را روی اکانت خود پیاده سازی خواهید کرد؟ نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید و از طریق دکمه های زیر، این مطلب را روی شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *