رندر جدیدی از گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی Bolt منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی Bolt منتشر شد
  • 1395/8/17
  • مقدم
  • 0

شایعات مختلفی از گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی Bolt منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده، این مدل را به عنوان یک گوشی رده‌بالا به بازار عرضه خواهد کرد. به‌تازگی، رندر جدیدی از اچ‌تی‌سی Bolt فاش شده است که این گوشی را در بدنه مشکی، نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

رندر تازه منتشرشده با تصاویری که پیش‌تر از اچ‌تی‌سی Bolt ارائه شده بود؛ هم‌سو و هم‌جهت است و به‌نظر می‌رسد که در نهایت، باید منتظر معرفی گوشی رده‌بالای شرکت اچ‌تی‌سی با این طراحی باشیم. البته، محصولات اچ‌تی‌سی به طراحی جذاب‌شان شناخته می‌شود اما در گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی ۱۰، اعمال تغییرات اندکی، سبب شده بود تا انتقاداتی نسبت به طراحی این محصول به سمت اچ‌تی‌سی روانه شود.

جای‌گیری دکمه Home در انتهای گوشی با فاصله نسبتاً زیاد از صفحه‌نمایش، یکی از نکات منفی است که در طراحی اچ‌تی‌سی ۱۰ دیده می‌شود و به‌نظر می‌رسد که این موضوع برای گوشی اچ‌تی‌سی Bolt، تفاوت چندانی نداشته است. این موضوع، باعث شده تا در طراحی جلوی گوشی، شاهد حاشیه‌ای قابل‌توجه باشیم که با اطمینان می‌توان گفت که کاربران نیز به آن علاقه‌ای ندارند.

در بحث مشخصات‌فنی، گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و برای دوربین سلفی، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی، می‌تواند با رزولوشن ۴K فیلم‌برداری نماید و برای عکس‌برداری در شرایط نوری کم، یک فلاش LED دوگانه در اختیار خواهید داشت.

htc-bolt-fcc

پیش‌تر نیز، یک تصویر تبلیغاتی از اچ‌تی‌سی Bolt منتشر شد که به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برای این مدل، اشاره داشته است. هرچند که در حال‌حاضر، جزئیاتی از تراشه مورد استفاده در این محصول مشخص نیست اما گمان می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ با هشت هسته پردازشی به گوشی رده‌بالای جدید اچ‌تی‌سی قدرت می‌دهد.

با توجه به مشکل “داغ‌شدن” تراشه اسنپدراگون ۸۱۰، فعلاً نمی‌دانیم که شرکت اچ‌تی‌سی در صورت استفاده از این تراشه هشت هسته‌ای، چه راهکاری را برای جلوگیری از بالارفتن دمای تراشه مذکور در اچ‌تی‌سی Bolt در نظر گرفته است. هرچند، بعید می‌دانیم که شرکت اچ‌تی‌سی بدون استفاده از یک سیستم‌ خنک‌کننده، محصول جدید خود را به بازار عرضه نماید.

سه گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، از دیگر مشخصاتی است که تاکنون از اچ‌تی‌سی Bolt می‌دانیم. بنابر اطلاعات منتشرشده، این مدل در اواخر ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد و به همین جهت، به‌زودی شاهد معرفی رسمی گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی Bolt خواهیم بود.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *