روش های افزایش رتبه الکسا چیست؟

روش های افزایش رتبه الکسا چیست؟
  • 1395/8/18
  • زهرا معبودی
  • 0

کشورمان ایران، یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن توجه به سئو و رنک های ارائه شده از سوی وب سایت الکسا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید افزایش رنک در الکسا تابع قوانین و مقررات خاصی است که این قوانین  هر از چند گاهی به سبب جلوگیری از تقلب بروزرسانی می شوند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از مهمترین و کاربردی ترین قوانین و راهکارهای آنها به منظور افزایش رنک سایت، در این وب سایت را به شما بیاموزیم. با گویا آی تی همراه باشید.

  • محتوای باکیفیت و منحصر به فرد تولید نمایید.

این یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعاتی است که می تواند به شما در افزایش رنکینگ سایتتان کمک بسیاری نماید. از این رو زمان آن رسیده تا با تولید مطالب مفید و ارزشمند به الکسا ثابت نمایید تا وب سایت شما ارزش لازم برای افزایش رنک را داراست. در این مسیر از کپی نمودن هر مقاله ای از وب سایت های دیگر اکیدا اجتناب نمایید.

alexa

  • روزانه وب سایت خود را آپ کنید.

به روز رسانی روزانه وب سایت یکی دیگر از آیتم هایی است که الکسا به آن اهمیت بسیاری می دهد. از این رو تلاش نمایید تا روزانه تعدادی مطلب مفید و تالیفی ارزشمند در سایت خود قرار دهید.

  • دسترسی به شبکه های اجتماعی تان را فراهم نمایید.

امکان دسترسی به پیج های خاص خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر،  اینستاگرام و غیره را از طریق وب سایتتان فراهم نموده و همچنین مطالب روزانه خود را در این شبکه ها نیز منتشر نمایید.
این کار به شما کمک می کند تا با بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی ترافیک نسبتا خوبی را دریافت نموده و ارزش سایت را نزد الکسا بالاتر ببرید. زیرا میزان بازدید از سایت شما با افزایش رتبه در الکسا ارتباط مستقیمی دارد.

  • بک لینک بسازید.

یکی از مفید ترین و موثر ترین روش ها برای افزایش رتبه در الکسا تولید بک لینک است. بک لینک ها در واقع مهمترین بخش از سیستم SEO که همان سیستم بهینه سازی موتورهای جستجوست، می باشد. در این روش بایستی با تولید مقالات بروز و جذاب وب سایت های دیگر را مجاب سازید تا با قرار دادن مقالات معتبر و مفید شما در سایت هایشان از لینک سایت شما استفاده نمایند. همچنین با تبلیغ در وب سایت های ارزشمند از نظر الکسا می توانید این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که با بهره گیری از این روش بسیار سریعتر از چیزی که تصور می کنید به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

seo in alexa

  • مقالات مرتبط با الکسا را در وب سایت خود بگنجانید.

با معرفی وب سایت الکسا و ایجاد مقالاتی پیرامون عملکرد این وب سایت و سیستم رنکینگ آن می توانید توجه این سایت را به خود جلب نمایید.

  • به هر روشی که می توانید بازدید وب سایت را افزایش دهید.

در کل باید بدانید که انجام هر روشی که باعث جذب بازدید بیشتر به وب سایت شما شود می تواند به افزایش رتبه در الکسا منجر گردد. بنابراین از تبلیغ وب سایت خود به هر روشی نترسید و تلاش نمایید تا ترافیک مثبت و مطلوبی را به سمت سایت خود جذب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *