HTC Bolt این هفته رونمایی خواهد شد

HTC Bolt این هفته رونمایی خواهد شد
  • 1395/8/19
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اچ تی سی این روزها وضعیت مساعدی را طی نمی کند و جایگاه خود را در بازار گوشی های موبایل از دست داده است. هرچند همکاری این شرکت تایوانی با گوگل برای تولید اسمارت فون های پیکسل این کمپانی توانست بار مالی لازم را به پیکره آن تزریق نماید اما منتقدان بر این عقیده اند که اچ تی سی بایستی با تولید اسمارت فون های بروز و با کیفیت جایگاه سابق خود را باز پس گیرد. بر اساس اطلاعات موجود این کمپانی قرار است در هفته آینده یک اسمارت فون بالا رده با مشخصاتی نسبتا عجیب را روانه بازار نماید این اسمارت فون که به نظر می رسد اچ‌ تی‌ سی بولت (HTC Bolt) نام دارد دارای مشخصات زیر می باشد:

  • نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن QHD
  • باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع
  • پردازنده ی اسنپدراگون ۸۱۰ ساخت شرکت کوالکام
  • دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 و بهره مندی از لرزش‌ گیر اپتیکال
  • ضدآب و گرد و غبار با استانداردIP57

همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که این اسمارت فون از جک ۳٫۵ میلی متری صوتی بی بهره بوده و اچ تی سی اقدام به حذف این جک نموده است. نکته عجیب موجود در این اچ تی سی بهره گیری از پردازنده نه چندان موفق کوالکام در این گوشی جدید است که تقریبا هیچ مناسبتی با سایر قطعات و امکانات نسبتا به روز این دستگاه ندارد.

htc bollet

هرچند کمپانی اچ تی سی امسال با تولید اسمارت فون HTC 10 تلاش نمود بازار خود را باز پس گیرد اما این گوشی خوش ساخت و حرفه ای نتوانست با اقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شود. در واقع می توان گفت علیرغم اینکه اغلب کاربران از اسمارت فون های این کمپانی رضایت کافی را داشته و همچنین نظرات مثبتی را دارا هستند، اما همواره فروش محصولات اچ تی سی چنگی به دل نمی زند.

htc-bolt-details-ahead

در این میان اغلب کاربران معتقدند که اچ تی سی بایستی تمرکز خود را روی هدست واقعیت مجازی وایو بگذارد. همانطور که تولیدات امسال این کمپانی از هدست های واقعیت مجازی و گوشی های پیکسل کمپانی گوگل توانسته بود با جذب رضایت کاربران به فروش خود و مطلوبی دست یابد و حالا به نظر می رسد که این کمپانی قادر است با تولید محصولی بی نظیر به جایگاه اصلی خود در میان برترین تولیدکنندگان اسمارت فون های روز دنیا بازگردد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *