آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل در دو مدل با صفحه‌نمایش ۵ و ۵٫۸ اینچی، عرضه خواهد شد

آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل در دو مدل با صفحه‌نمایش ۵ و ۵٫۸ اینچی، عرضه خواهد شد
  • 1395/8/22
  • مقدم
  • 0

اگر به آیفون‌های سه سال اخیر شرکت اپل توجه نمایید، این سازنده، گوشی‌های پرچم‌دار خود را در دو مدل با صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی ارائه داده است. با این‌حال و با توجه به وضع فعلی بازار، گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ۵ اینچ، چندان برای کاربران جذاب نیستند و نمی‌توانند کاربران را مانند گذشته برای انتخاب مجاب نمایند. به همین جهت، شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون‌های آینده شرکت اپل در دو مدل با صفحه‌نمایش ۵ اینچی و ۵٫۸ اینچی به بازار عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس گزارش‌های تازه منتشرشده، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷، اندازه صفحه‌نمایش آیفو‌های خود را افزایش می‌دهد و آیفون‌ ۸ از نظر اندازه صفحه‌نمایش به پرچم‌داران اندرویدی، بسیار نزدیک خواهد شد. به همین جهت، مدل پایه آیفون ۸ با صفحه‌نمایش ۵ اینچی به بازار عرضه می‌شود و آیفون ۸ پلاس نیز با استفاده از یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی برای فبلت‌های اندرویدی، خط و نشان می‌کشد.

البته، اگر نگران هستید که با بزرگ‌ترشدن صفحه‌نمایش آیفون‌های آینده شرکت اپل، ابعاد آن‌ها نیز دستخوش تغییر شود و این موضوع بر سهولت استفاده از آیفون‌های ۲۰۱۷ این سازنده، تاثیر منفی داشته باشد؛ باید گفت که براساس ادعای شایعات منتشرشده، چنین نخواهد شد زیرا شرکت اپل از یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه در آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس استفاده می‌کند که به این سازنده، اجازه می‌دهد تا با حفظ تقریبی ابعاد مدل‌های گذشته، از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در گوشی‌های جدید خود استفاده نماید.

iphone_6s_review_20-800x450

این اولین‌باری است که شایعاتی پیرامون افزایش اندازه صفحه‌نمایش در آیفون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل منتشر می‌شود اما شایعات دیگر پیرامون استفاده از یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه، پیش‌تر توسط منابع دیگری فاش شده بود. هم‌چنین، یک گزارش، به‌تازگی اعلام کرده است که آیفون‌های بعدی شرکت اپل از فناوری “شارژ بی‌سیم” پشتیبانی می‌کند تا از نظر قابلیت‌های فنی به محصولات اندرویدی شرکت سامسونگ، بسیار نزدیک شود.

در همین‌حال، گزارشاتی مبنی بر استفاده از پنل OLED در آیفون‌ ۸ شرکت اپل منتشر شده است و پیش‌تر این موضوع، توسط رئیس شرکت شارپ اعلام شد. البته در حال‌حاضر، نمی‌دانیم که کدام شرکت، تولید پنل OLED برای آیفون‌های ۲۰۱۷ را بر عهده خواهد داشت اما گمان می‌رود که شرکت سامسونگ برای انجام این کار در اولویت، قرار دارد زیرا سامسونگ دیسپلی، سرمایه‌‌گذاری قابل‌توجهی بر روی این پنل‌ها انجام داده است.

در کنار این شایعات، گمانه‌زنی‌هایی نیز مبنی بر استفاده از یک صفحه‌نمایش یکپارچه در آیفون‌های ۲۰۱۷ وجود دارد و گفته می‌شود که حذف دکمه فیزیکی Home در آیفون ۷ که به‌تازگی معرفی شده است، برای آماده‌شدن شرکت اپل برای ارائه آیفون ۸ به مناسب دهمین سالگرد معرفی آیفون جدید با صفحه‌نمایش یکپارچه بوده است. به‌نظر شما، آیفون‌های جدید شرکت اپل با چه تغییراتی به بازار عرضه خواهد شد؟ آیا شایعات پیرامون عرضه آیفون ۸ با صفحه‌نمایش بدون حاشیه، صحت دارد؟

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *