رندر جدیدی از فبلت دل Stack با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد

رندر جدیدی از فبلت دل Stack با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد
  • 1395/8/23
  • مقدم
  • 0

اچ‌پی الیت ایکس ۳ به‌عنوان یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل شناخته می‌شود و به تازگی نیز، شرکت آلکاتل از یک محصول ویندوزی جدید با نام آلکاتل IDOL 4S رونمایی کرده که از لحاظ سخت‌افزاری، گزینه‌ بسیار مناسبی است. با این‌حال، پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل در موقعیتی نیست که بتواند با سیستم‌عامل آی‌او‌اس شرکت اپل و اندروید گوگل، رقابت نماید و این موضوع، باعث شده است تا تنها تعداد معدودی سازنده، محصولاتی را با این سیستم‌عامل به بازار عرضه نمایند. به‌تازگی، رندر جدیدی از فبلت دل Stack منتشر شده است که طراحی این محصول را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

وضعیت نامناسب پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل در بازار و هم‌چنین، نامشخص‌بودن آینده این سیستم‌عامل به دلیل سکوت مایکروسافت درباره وضعیت ویندوز ۱۰ موبایل، سبب شده است تا حتی برخی از سازندگان، تولید و عرضه محصول خود را مجهز به این پلت‌فرم، لغو نمایند. یکی از این محصولات، فبلت ویندوزی دل Stack است که در هفته گذشته، شایعاتی از آن منتشر شد.

البته زمانی‌‌که شرکت دل، توسعه این فبلت را لغو نمود؛ دل Stack، هم‌چنان یک محصول آزمایشی بود اما این موضوع، سبب نشده است تا مشخصات فبلت قدرت‌مند ویندوزی دل فاش نشود. به‌تازگی نیز، یک رندر از فبلت دل Stack منتشر شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. این محصول بنابر شایعات، به یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۶٫۴ تا ۷٫۰ اینچی فول اچ‌دی مجهز بوده و علاوه‌براین، شرکت سازنده برای دل Stack، یک چیپ‌ست X86 شرکت اینتل را در نظر گرفته است.

dell
رندر جدید دل Stack به همراه داک

استفاده از این تراشه، سبب خواهد شد تا گوشی بزرگ ویندوزی دل به قدرتی نزدیک به رایانه‌های شخصی و قابل‌حمل دست پیدا نماید. فبلت یا تبلت کنسل‌شده دل، هم‌چنین به چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم مجهز بوده است و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی نیز، یکی‌دیگر از مشخصات فاش‌شده از این محصول مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است.

تصویر تازه فاش‌شده، دل Stack را با یک داک نشان می‌دهد که دو اسلات در آن، جلب‌توجه خواهد کرد؛ یک اسلات که برای قرارگرفتن این فبلت در داک در نظر گرفته شده و اسلات دیگر بنابر شایعات، برای قرارگرفتن یک باتری ثانویه بوده است. البته، گمان می‌رفت که محصول ویندوزی شرکت دل در سال ۲۰۱۷ به‌طور رسمی معرفی شود اما شایعات، نشان می‌دهد که توسعه و طراحی این محصول برای عرضه به بازار، لغو شده است.

در حال‌حاضر، انتظار می‌رود که شرکت مایکروسافت، گوشی هوشمند رده‌بالای سرفیس‌فون را با مشخصاتی نزدیک به فبلت دل Stack در اواخر سال ۲۰۱۷ عرضه نماید زیرا بنابر شایعات، فعلاً این سازنده مطمئن نیست که عرضه یک محصول رده‌بالای جدید با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، ضرردهی برای این شرکت به دنبال خواهد داشت یا جایگاه این پلت‌فرم را در بین سیستم‌عامل‌های دیگر، دستخوش تغییر می‌کند. در همین رابطه، پیش‌تر در وب‌سایت گویا آی‌تی خواندید، از هر ۱۰ گوشی‌هوشمند، نزدیک به ۹ مدل آن با سیستم‌عامل اندروید همراه است و سهم محصولات مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل در حال‌حاضر، بسیار پایین است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *