چگونه در iOS 10 به پیام‌های صوتی افکت اضافه کنیم؟

چگونه در iOS 10 به پیام‌های صوتی افکت اضافه کنیم؟
  • 1395/8/24
  • زهرا معبودی
  • 0

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Messages در iOS پیام صوتی هم بفرستید. اگرچه فقط مخاطبان iMessage قادر به ارسال و دریافت پیام‌های صوتی هستند اما با این حال قابلیت مفیدی است. با انتشار iOS 10 بیشترین اپلیکیشن‌هایی که برای برنامه‌ی Messages ارائه شد مربوط به استیکرها بودند، ولی حالا اپلیکیشنی معرفی شده که کار متفاوت و جالبی انجام می‌دهد. Another Voice نام اپلیکیشن رایگانی است که برای برنامه‌ی iMessage منتشر شده و به شما اجازه می‌دهد تا بر روی پیام‌های صوتی خود افکت بگذارید. این برنامه افکت‌های از پیش تعیین شده‌ای دارد. روش کار به این صورت است که ابتدا افکت‌های موردنظر خود را انتخاب می‌کنید، سپس شروع به ضبط پیام می‌نمایید. البته قبل از ارسال پیام می‌توانید آن را برای خودتان پخش کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن به iOS 10 نیاز دارید.

ios-10

Another Voice را نصب کرده و اپلیکیشن Messages را باز کنید. از کنار کادر ورود متن دکمه‌ی App Store را لمس کنید تا جعبه‌ی آن باز شود.

برای هر فیلتر آیکنی مشخص شده اما نمی‌توانید پیش نمایش آن را گوش کنید. برای شنیدن افکت‌ها باید یک پیام ضبط نموده و خروجی را بر روی آن ببینید.

برای ضبط پیام، دکمه‌ی فیلتر را نگه داشته و حرف بزنید. اگر هدفون وصل کرده باشید، می‌توانید به صورت زنده افکت‌ها را بشنوید. زمانی که ضبط پیام‌تان تمام شد، امکان پخش پیام قبل از ارسال آن وجود دارد. افکت بلندگو مثل این است که بخواهید برای جمعیت زیادی صحبت کنید. علاوه بر روی افکت صدای رباتی و موشی هم در میان آن‌ها وجود دارد.

افکت صوتی روی صدا در ios 10

افکت صوتی روی صدا در ios 10

برای استفاده‌ی مجدد از پیام‌ها می‌توانید آن را به عنوان Favorite انتخاب کنید تا بتوانید بعداً هم ازشان استفاده کنید. اگر پیامی که ضبط کردید را دوست نداشتید هم به راحتی می‌توانید آن را حذف نموده و پیام دیگری ضبط کنید.

افکت‌ها خیلی خوب هستند و گستردگی‌شان هم چندان بد نیست. این اپ برای سرگرم شدن طراحی شده، از همین رو افکت‌های عصابی و خوشحال هم دارد. علاوه بر این، صرف نظر از این که طرف مقابل‌تان این اپلیکیشن را نصب داشته باشد یا نه، قادر به شنیدن پیام‌های شما خواهد بود.

Another Voice را از اپ استور نصب کنید

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *