شباهت زیاد گوشی جدید ViVo X9 به آیفون های اپل تعجب کاربران را برانگیخت

شباهت زیاد گوشی جدید ViVo X9 به آیفون های اپل تعجب کاربران را برانگیخت
  • 1395/8/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تولید کننده شرقی گوشی های هوشمند ViVo ، هیچوقت به در تاریخ فعالیت خود تا این اندازه شرمگین نبوده است چرا که طراحی سری X این شرکت چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ نرم افزاری بسیار شبیه به پرچمدار جدید اپل از آب در آمده است.

گویا آی تی – به تازگی در مورد گوشی هوشمند جدید این کمپانی یعنی ViVo X9 خبرهایی منتشر شده بود که امروز از آن به طور رسمی رونمایی می شود.
با توجه به مشخصاتی که از این گوشی در بنچمارک ها مشاهده کردیم، این گوشی در ردیف گوشی های میان رده قرار می گیرد. اما نکته جالب توجه در مورد این گوشی استفاده از دوربین دوگانه در جلوی گوشی است که یکی ۸ مگاپیکسلی و دیگری ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود و این نکته از آن جهت جالب است که هنوز کاربران نیست اصلی ویوو از انجام این کار را نمی دانند. شاید قصد گرفتن سلفی های نمای باز مثل ال جی V10 را داشته باشد.

در فاصله چند ساعت به رونمایی رسمی از X9 ، تصاویری از این گوشی در صفحات محازی منتشر شده است که شباهت بسیار زیاد آن به آیفون و ضخامت کم آن را نمایش می دهند. و با دیدن این تصاویر اصلا تعجب نکردیم که طراحی پشت گوشی شبیه آیفون ۶s و طراحی آنتن آن شبیه آیفون ۷ باشد. این در حالی است که ظراحی ایکون های آن نیز بسیار شبیه آنچه در iOS دیده اید، است. مخصوصاً آیکون های مربوط به پیامک، مرورگر اینترنت،دوربین، تنظیمات،موسیقی، نرم افزارهای ساعت آن.
این گوشی ازصفحه نمایش اقریبا بزرگی به اندازه ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ بهره می برد که با با یک اسنپدراگون کوالکام ۶۲۵ و ۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهیز شده است.
گوشی جدید ViVo X9

vivo x9

vivo x9

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *