رندر جدیدی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 سامسونگ منتشر شد

رندر جدیدی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 سامسونگ منتشر شد
  • 1395/8/28
  • مقدم
  • 0

یک خانواده از گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ، سری گلکسی J بدون شک تا چند ماه آینده به صورت رسمی با عرضه مدل‌های تازه، به‌روزرسانی خواهد شد. گمان می‌رود که گلکسی J3 در ابتدا در این خانواده، با مشخصات جدید به‌روزرسانی می‌شود و به‌تازگی، رندر جدیدی از نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J3 سامسونگ منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی، باشید.

مشخصات‌فنی این محصول تاکنون، در چندین آزمون مختلف فاش شده و هم‌چنین، نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J3 توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه دریافت کرده است. با این‌حال، شرکت سامسونگ، به‌طور رسمی از این محصول رونمایی نکرده است و کاربران برای عرضه مدل ۲۰۱۷ گلکسی J3 لحظه‌شماری می‌کنند.

اوان‌بلاس، به‌تازگی رندر جدیدی را از نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J3 سامسونگ منتشر کرده است و تصویر تازه منتشرشده، مدل معمولی گلکسی J3 را نشان می‌دهد. بنابراین، طراحی به‌کار گرفته‌شده در این نسخه به مدل “پرو” نسخه جدید گوشی خوش‌قیمت سامسونگ ارتباطی ندارد.

نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 سامسونگ در دهه اول آذر به صورت رسمی، معرفی خواهد شد

هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و قیمت این محصول فاش نشده است اما اگر به رندر منتشرشده، دقیق شوید؛ تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ آذرماه) جلب‌توجه خواهد کرد و به همین جهت، گمان می‌رود که تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۷، نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J3 سامسونگ در بازارهای جهانی عرضه شود.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 سامسونگ به‌عنوان یک گوشی خوش‌قیمت به بازار عرضه خواهد شد و بنابراین، این محصول به مشخصات قدرت‌مندی نظیر مشخصات‌فنی محصولات رده‌بالا مجهز نخواهد بود.

علاوه‌براین، گمان می‌رود که مدل ۲۰۱۷ گلکسی J3 سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شود و امید چندانی به عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای این مدل، وجود ندارد و احتمالاً شرکت سامسونگ، نسخه بعدی گوشی‌های سری گلکسی J را با اندروید N به بازار عرضه خواهد کرد.

در بخش مشخصات‌فنی، نسخه جدید گلکسی J3 سامسونگ به دو گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام به آن قدرت می‌دهد. در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به حافظه‌داخلی در نظر گرفته شده برای این مدل نشده است اما گمان می‌رود که مدل ۲۰۱۷ گلکسی J3 از ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، استفاده نماید.

در کنار این مشخصات، شایعاتی مبنی بر استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در مدل ۲۰۱۷ گلکسی J3 منتشر شده است و هم‌چنین، برخی از شایعات، به استفاده از یک صفحه‌نمایش متفاوت برای مدل پرو اشاره داشته‌اند.

باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای نسخه ۲۰۱۷ گلکسی J3 سامسونگ است که در حال‌حاضر، صحت اطلاعات فاش‌شده، چندان مشخص نیست. در صورت صحت‌داشتن این شایعات، مشخصات نسخه جدید گلکسی J3 سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع: softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *