به‌روزرسانی اندروید نوقا در ماه آینده برای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T عرضه خواهد شد

به‌روزرسانی اندروید نوقا در ماه آینده برای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T عرضه خواهد شد
  • 1395/8/28
  • مقدم
  • 0

شرکت وان‌پلاس، به‌تازگی از گوشی رده‌بالای وان‌پلاس ۳T رونمایی کرده است که به‌عنوان یک مدل به‌روزرسانی‌شده از وان‌پلاس ۳ عرضه خواهد شد. این محصول، هم‌اکنون برای سفارش و خرید، در دسترس قرار دارد و شرکت سازنده نیز، فروش وان‌پلاس ۳ را در بازار ایالات‌متحده و کشورهای اروپایی، متوقف نموده است.

البته، این بدین معنی نخواهد بود که وان‌پلاس ۳ تا چند سال آینده، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت نخواهد کرد و بنابر اعلام رسمی شرکت وان‌پلاس، این مدل در ماه دسامبر، به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی، باشید.

وان‌پلاس ۳T و وان‌پلاس ۳، به‌عنوان “نسخه‌های متفاوتی از یک گوشی‌هوشمند” شناخته می‌شوند و این موضوع، باعث خواهد شد تا شرکت سازنده، خود را مجاب نماید تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی را به طور مشترک برای هر دو مدل، عرضه نماید.

به‌روزرسانی اندروید نوقا در ماه آینده برای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T عرضه خواهد شد

بنابر اعلام‌رسمی شرکت وان‌پلاس، گوشی‌های پرچم‌دار و رده‌بالای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T در ماه دسامبر به حدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نوقا شرکت گوگل، به‌روزرسانی خواهد شد. این موضوع، نگرانی‌ها را در رابطه با توقف پشتیبانی نرم‌افزاری از وان‌پلاس ۳ به دلیل عرضه یک مدل جدیدتر، کاهش می‌دهد اما باعث نمی‌شود تا در چشم‌انداز آینده این شرکت در چند سال دیگر، وان‌پلاس ۳ به‌طور مشابه با وان‌پلاس ۳T، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت نماید.

در حال‌حاضر، گفته می‎شود که به‌روزرسانی آزمایشی اندروید نوقا ۷٫۰ برای وان‌پلاس ۳ در اواخر ماه جاری میلادی (دهه اول آذرماه)، منتشر خواهد شد و البته، هنوز شرکت سازنده اعلام نکرده است که فریمور آزمایشی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل برای وان‌پلاس ۳T در این بازه‌زمانی، منتشر می‌شود یا خیر.

در کنار این موضوع، اعلام شده است که شرکت وان‌پلاس در طی نیمه اول سال ۲۰۱۷، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای دیگر گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد که البته در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای انتشار به‌روزرسانی مذکور برای محصولاتی نظیر وان‌پلاس ۲ اعلام نشده است.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *