شرکت اچ‌پی در سال آینده، یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل معرفی خواهد کرد

شرکت اچ‌پی در سال آینده، یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل معرفی خواهد کرد
  • 1395/8/30
  • مقدم
  • 0

در حال‌حاضر، بسیاری منتظر هستند تا شرکت مایکروسافت، گوشی‌هوشمند سرفیس فون را حداقل تایید نماید زیرا شایعات نشان می‌دهد که مایکروسافت، دیگر گوشی جدیدی از سری لومیا با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به بازار عرضه نمی‌کند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت اچ‌پی در اوایل سال ۲۰۱۷ از یک گوشی‌هوشمند جدید با سیستم‌عامل ویندوز موبایل رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، شرکت اچ‌پی بر روی توسعه و طراحی یک گوشی جدید با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل مشغول به کار است و این محصول، به‌عنوان یک گوشی تجاری به بازار عرضه نخواهد شد و جذب کردن علاقه‌مندان به اکوسیستم ویندوزفون به گوشی جدید اچ‌پی، از اولویت‌های شرکت سازنده برای توسعه این محصول است. برای اطلاع، شرکت اچ‌پی، پیش‌تر گوشی هوشمند اچ‌پی الیت ایکس ۳ را به بازار عرضه کرده که با توجه به قیمت درنظر گرفته‌شده برای آن، محصولی است که تنها بخش “تجارت” را هدف قرار داده.

گوشی پرچم‌دار آینده شرکت اچ‌پی، به‌نظر می‌رسد که از یک ویژگی هیجان‌انگیز که در گوشی‌های لومیا استفاده شده است، بهره می‌برد و به همین جهت، باید منتظر قابلیت “Glance Screen” در گوشی جدید اچ‌پی باشیم که البته این ویژگی در اچ‌پی الیت ایکس ۳ وجود ندارد.

گوشی ویندوزی جدید اچ‌پی در ماه فوریه سال آینده، به بازار عرضه خواهد شد

hp_elite_x3_desk_promo

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از این گزارش، مایکروسافت، پیش‌تر به صورت داخلی تایید کرده بود که یک گوشی‌هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در ماه فوریه ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و گمان می‌رود که مدل مذکور، همان گوشی ویندوزی شرکت اچ‌پی باشد. اگر کمی دقیق‌تر باشیم، به‌نظر می‎رسد که شرکت اچ‌پی از گوشی ویندوزی جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد زیرا پیش‌تر نیز، گوشی رده‌بالای اچ‌پی الیت ایکس ۳ در این رویداد ارائه شد و این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده، محصول ویندوزی خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی نماید.

البته، معرفی یک گوشی‌هوشمند جدید ویندوزی توسط شرکت اچ‌پی، شاید چندان مورد طرفداران اکوسیستم ویندوز ۱۰ موبایل نباشد زیرا بسیاری برای معرفی سرفیس فون با انتظاراتی که از این محصول براساس شایعات نه‌چندان معتبر شکل گرفته است، هستند اما باید توجه داشته باشید که معرفی یک محصول ویندوزی جدید توسط اچ‌پی با سیاست‌های مایکروسافت مبنی بر همکاری با سازندگان دیگر، کاملاً هم‌سو و هم‌جهت است.

لازم به‌ذکر است که معرفی یک گوشی‌هوشمند جدید ویندوزی توسط شرکت اچ‌پی، می‌تواند امید به آینده پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل را افزایش دهد زیرا اکنون، بسیاری این سیستم‌عامل را “مرده” می‌دانند زیرا شرکت مایکروسافت به‌طور رسمی با معرفی یک محصول جدید، حمایتی از آن نمی‌کند و تنها به محصولات سازندگان دیگر که آن‌ها نیز نسبت به آینده این سیستم‌عامل مردد هستند، اکتفا کرده است.

منبع: softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *