معرفی گوشی OnePlus 3T

معرفی گوشی OnePlus 3T
  • 1395/9/1
  • زهرا معبودی
  • 0

تقریبا هفته گذشته بود که OnePlus 3T معرفی شد تا بتواند وارد عرصه رقابت با پرچم دار های روز دنیای تکنولوژی شود. از آنجا که گاهی گوشی ها با قابلیت های مشابه تولید می شوند نمی توان خیلی روی تفاوت های آن ها حساب کرد اما نکته مهم این است که گاهی لابه لای برخی شباهت ها به موارد متفاوتی برخورد می کنیم که می تواند ما را به تفاوت های اساسی آینده امیدوار کند. OnePlus 3T قرار است فردا یعنی ۲۲ نوامبر، وارد بازار شود و به پاس این حضور امروز می خواهیم کمی در مورد ویژگی های آن با شما صحبت کنیم.

OnePlus 3T مثل بسیاری از گوشی های هوشمند از نمایشگر ۵٫۵ اینچی برخوردار است که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل قرار است یک وضوح معمولی را در اندازه یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی در اختیار کاربران قرار دهد. با این حساب تراکم پیکسلی این گوشی ۴۰۱ پیکسل بر اینچ خواهد بود.

OnePlus 3T

 اولین چیزی که از OnePlus 3T نظر من را به خود جلب کرد فضای ۶ گیگابایتی رم آن است. این می تواند نشان از آن داشته باشد که بازی خور ها می توانند با خیال راحت از این گوشی استفاده کنند و بدون هیچ وقفه ای بازی را دنبال کنند. البته وجود رم بالا، تنها به مدیریت بازی محدود نمی شود.

شاید یکی از نقطه ضعف های این گوشی این باشد که با روی کار آمدن اندروید ۷، قرار است تحت اندروید ۶ ارائه شود. رابط کاربری این گوشی نیز OxygenOS 3.5 می باشد که برای گوشی های وان پلاس اختصاصی سازی شده است.

ابعاد تی ۳ به میزان ۵۲٫۷ در ۷۴٫۷ در ۷٫۳۵ میلی متر اندازه گیری شده که می توان گفت از نظر ابعاد یک گوشی بزرگ است.

OnePlus 3T به صورت بدنه ای تمام آلومینیم ساخته شده است اما نکته جالب تر این است که این گوشی، در رنگ های خاکستری و طلایی ساخته شده است.

تکنولوژی بکار گرفته شده در نمایشگر این گوشی AMOLED است که این روزها در بسیاری از گوشی ها آن را مشاهده می کنیم.

OnePlus 3T

نکته دومی که نظر ما را به خود جلب کرد این بود که هر دو دوربین عقب و سلفی گیر آن ۱۶ مگاپیکسلی هستند. دوربین پشت از یک فلش led برخوردار است.

اما از نظر سخت افزاری، این گوشی از پردازنده ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon 821 MSM8996 Pro برخوردار است که با قابلیت پردازش ۲٫۳ گیگاهرتزی، مدیریت پردازش داده ها را بر عهده دارد. این پردازنده تحت سیستم ۶۴ بیتی طراحی و تولید شده است.

پردازشگر گرافیکی این گوشی بر عهده Adreno 530 است که عملکرد آن را در برخی گوشی های جدید مشاهده کرده ایم. اما از نظر حافظه داخلی نیز باید بگوییم که این گوشی دارای مدل های متفاوتی از نظر حافظه است که تفاوت قیمت ها بر اساس تفاوت حافظه ها برای آن رقم خورده است. اما این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به طور رسمی معرفی شده اما نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز هم اکنون با قیمتی کمی کمتر قرار است به فروش برسد.

باتری بکار گرفته شده در این گوشی، غیر قابل تعویض است و از ظرفیت ۳۴۰۰  میلی آمپر بر ساعت بهره مند است. OnePlus 3T از دو خروجی صدا برخوردار است که البته، اگر به گوش دادن موسیقی علاقه دارید این گوشی نمی تواند رضایت شما را جلب کند چرا که، دارای خروجی صدای استریو نیست. اما برای ضبط صدا می توانید از این گوشی استفاده کنید و از خاصیت حذف نویز آن لذت ببرید.

OnePlus 3T

OnePlus 3T یک گوشی دو سیم کارتی است که از نانو سیم پشتیبانی می کند. در نهایت در مورد قیمت این گوشی نیز صحبت های زیادی شده اما قرار است نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۴۷۹ دلار به فروش برسد. نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز، با کاهش ۴۰ دلار، به قیمت ۴۳۹ دلار به فروش خواهد رسید.

ما منتظریم تا این گوشی، فردا روانه بازار شود تا بتوانیم با گرفتن فید بک هایی از عملکرد واقعی آن یک بررسی قوی تر از آن داشته باشیم.

نظر خود را در مورد این گوشی با ما در میان بگذارید. به نظر شما این گوشی قرار است به رقابت با کدام یک از اسمارت فون ها بپردازد؟

منبع: گویا آی تی | phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *