چگونه یک گفتگوی توئیتری را بی‌صدا (Mute) کنیم؟

چگونه یک گفتگوی توئیتری را بی‌صدا (Mute) کنیم؟
  • 1395/9/2
  • زهرا معبودی
  • 0

توئیتر مدتی قبل قابلیتی را معرفی کرد که برای بی‌صدا کردن (Mute) توئیت‌های یک حساب کاربری استفاده می‌شد. از طرفی ریتوییت کردن پیا پی کاربران، گاهی موجب مزاحمت کاربران دیگر می شد به همین دلیل با ارائه قابلیت خاموش کردن صدای ریتوئیت کاربران در توییتر، کمی از دغدغه کاربران دیگر را کاهش داد. اکنون این شرکت امکان جدیدی برای بی‌صدا کردن گفتگوها معرفی کرده است. یعنی حالا می‌توانید کل یک گفتگوی توئیتری که در پاسخ به یک توئیت خاص به وجود می‌آید را بی‌صدا کنید. این ویژگی خصوصاً برای هنگامی که در یک بحث توئیتری گیر می‌کنید و دیگر علاقه‌ای به دنبال کردن آن ندارید، کاربرد دارد. البته این قابلیت بر روی هشتگ‌ها عملکردی ندارد.

mute-a-twitter-conversation

در اپلیکیشن موبایل

ابتدا مطمئن شوید که اپلیکیشن توئیتر شما به آخرین نسخه‌ی موجود آپدیت شده باشد. سپس اپ را باز کرده و به توئیتی که می‌خواهید گفتگوهای آن را بی‌صدا کنید بروید. فلش کوچکی که در کنار نام حساب کاربری ارسال کننده‌ی آن پست وجود دارد را لمس کنید. در منویی که باز می‌شود، گزینه‌ی Mute conversation را انتخاب کنید.

خاموش کردن صدای نوتیفی توییتر

خاموش کردن صدای نوتیفی توییتر

حالا هر چقدر هم که کاربران در این مکالمه پاسخ یکدیگر را بدهند، برای شما هیچ نوتیفیکیشن یا هشداری ارسال نمی‌شود.

در نسخهی وب

در مرورگر خود توئیت موردنظر را باز کنید. بر روی دکمه‌ی گزینه‌های بیشتر با علامت سه نقطه کلیک نمایید. در منویی که باز می‌شود، مثل اپلیکیشن موبایل گزینه‌ی Mute the conversation را انتخاب کنید.

خاموش کردن صدای نوتیفی توییتر

غیرفعال کردن حالت بیصدا

برای غیرفعال کردن حالت بی‌صدا، همان دکمه‌های مذکور را از روی اپلیکیشن یا مرورگر خود باز کنید. همان طور که می‌بینید، گزینه‌ی Mute this conversation با گزینه‌ی unmute this conversation جایگزین شده است. آن را انتخاب نمایید تا حالت بی‌صدا غیرفعال شود.

با توجه به شواهد توئیتر کمی زودتر هم می‌توانست این قابلیت را منتشر کند، اما به هر حال ارائه‌ی آن تا امروز طول کشید. توجه داشته باشید که با بی‌صدا کردن گفتگوها دیگر به هیچ عنوان از نظرات آن مکالمه مطلع نخواهید شد، پس اگر می‌خواهید در جریان اوضاع قرار بگیرید یا اصلاً از این قابلیت استفاده نکنید یا هر از گاهی به طور دستی آن پست را بررسی نمایید.

نظر شما در مورد شبکه اجتماعی توییتر چیست؟ به نظر شما مزیت های توییتر نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا افزونه ای اضافی برای مرورگر ها می شناسید که بتواند دست شما را در مدیریت تنظیمات توییتر باز تر کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک این مطلب روی شبکه های اجتماعی، و توییتر، به کاربران بیاموزید که به راحتی با چند تنظیم ساده، از مزاحمت های کاربران، سدی برای خود بسازند.

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *