چگونه مانع از دریافت درخواست عضویت در کانال های تلگرام شویم؟

چگونه مانع از دریافت درخواست عضویت در کانال های تلگرام شویم؟
  • 1395/9/3
  • زهرا معبودی
  • 0

طبق تحقیقات هر فرد ماهانه تا ۲۱ اپلیکیشن ( البته به طور میانگین ) روی گوشی خود نصب می کند. چیزی که برای خودم پیش امده بر این اساس است که بعد از نصب یک اپلیکیشن و هنگام کار کردن با آن متوجه می شدم که در خواست های عضویت در کانال تلگرام در حال افزایش است. این درخواست به این صورت مطرح می شود که وقتی در حال کار کردن با نرم افزار هستید، ( البته نرم افزار هیچ ارتباطی با شبکه های اجتماعی یا تلگرام ندارد) به طور رندوم یا تصادفی، به صفحه تلگرام هدایت می شویم و از ما خواسته می شود که در کانال های خاصی عضو شویم. این کانال ها معمولا کانال های غیر اخلاقی است اما نمی توان صد در صد این نوع تبلیغات را انحصاری کرد.

ممانعت از دریافت پیام عضویت در تلگرام

برای اینکه از شر این حالت خلاص شوید کافی است که به سراغ اپلیکیشن هایی بروید که به تازگی نصب کرده اید. عموما اپلیکیشن های بین المللی، این کار را با هیچ کاربری نمی کنند. بنابراین به دنبال اپلیکیشن های ایرانی بگردید که به احتمال زیاد روی گوشی خود نصب کرده اید.

گاهی چند نرم افزار نصب می کنید که همه آن ها آفر های اینچنینی دارند اما تعداد درخواست ها در هر کدام متفاوت است. با کمی دقت و بررسی عملکردتان در روزهای اخیر می توانید این مشکل را بررسی کنید.

کافیست نرم افزار مشکوک را Uninstall کنید و وضعیت را مانیتور کنید. مطمئن باشید که اگر این اپ ها را حذف کنید دیگر خبری از دریافت در خواست عضویت در چنل های تلگرامی را دریافت نخواهید کرد.

آیا شما هم تا کنون با این معضل روبرو شده اید؟ با نصب چه نرم افزارهایی با افزایش درخواست عضویت در تلگرام روبرو بوده اید و ترفندی که برای مقابله با آن داشته اید چه بوده است؟ نظر و تجربیات خود را در اختیارما قرار دهید و با نشر این مطلب روی شبکه های اجتماعی به کاربران در مورد این وضعیت و حل آن اطلاع رسانی کنید.

منبع: گویا آی تی 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *