چگونه از لیست بروز رسانی های انجام شده در ویندوز ۱۰ آگاه شویم؟

چگونه از لیست بروز رسانی های انجام شده در ویندوز ۱۰ آگاه شویم؟
  • 1395/9/5
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از کاربران علاقه دارند که بدانند بروز رسانی های انجام شده بر روی ویندوز ۱۰ شان دقیقا شامل چه مواردی بوده است. هرچند اغلب بروز رسانی های انجام شده بر روی ویندوز ۱۰ بسیار مفید و کارآمد و به جهت رفع معایب و ایرادات پیشین ارائه می گردند، اما اطلاع از تغییرات انجام شده نیز می تواند جالب باشد. در این مطلب قصد داریم دو روش برای اطلاع از تغییرات انجام شده در آپدیت ویندوز ۱۰ را به شما بیاموزیم. با گویا آی تی همراه باشید.

در اولین روش که در واقع معمول ترین و ساده ترین روش ممکن به نظر می رسد بایستی با ورود به منوی تنظیمات، منوی Update&security را انتخاب نموده و سپس گزینه Update history  در دسترس خواهد بود.

با ورود به این بخش خواهید توانست تمامی تغییرات صورت گرفته را با تاریخ نصب شان مشاهده نمایید. همچنین با کلیک بر روی تاریخ نصب شدن بروز رسانی مورد نظر می توانید جزئیات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

update-history-

در روش دوم کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت مایکروسافت و ورود به صفحه بروزرسانی ها  از آخرین تغییرات انجام پذیرفته بر روی این سیستم عامل آگاهی یابند. همچنین علاوه بر آگاهی از بروز رسانی های انجام شده بر روی سیستم عامل نسخه خودشان قادرند از آپدیت های دیگر نسخه های ویندوز نیز آگاهی یابند.

نظرات و دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید و همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود به واسطه کلیدهای رنگی زیر دیگران را نیز از این آموزش کاربردی مطلع نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *