معرفی بازی اندرویدی Archery King

معرفی بازی اندرویدی Archery King
  • 1395/9/6
  • زهرا معبودی
  • 0

در میان سبک های مختلف بازی، سبک کمانداری یا همان تیرو کمان یک سبک پر طرفدار است که می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند. بسیاری از شرکت های آگاه به این مساله، وارد پروسه ساخت بازی های کمانداری شده اند. اگر شما هم این برنامه ها را دنبال کرده اید، قطعا از هیجان آن آگاه هستید اما چیزی که در بازی Archery King  به چشم می آید چیزی فراتر از آن است که حتی فکرش را بکنید.

بکارگیری اصولی خاص در این بازی، باعث شده که هیجانات آن بیشتر باشد. وقتی که شما کمان را در Archery King  بر می دارید، درست مثل این است که در واقعیت دست به کمان شده اید. وجود المان هایی مثل شرایط جوی و غیره، در بازی، به حساسیت بازی و نتیجه های طبیعی تر انجامیده است. من که معتقدم که Archery King  پرچم دار بازی های کمانی باشد.

Archery King

از جمله ویژگی های این بازی این است که شما لازم نیست برای برنده شدن ساعت ها در حال بازی باشید چرا که تایمر های این بازی روی بیش از ۴۵ ثانیه ست نمی شوند و شما را اسیر گذشت زمان نمی کنند. حالت های مختلف بازی در Archery King  به صورت زیر است:

روش اول: اگر در ۴۵ ثانیه اول بیشترین امتیاز را بگیرید برنده می شوید

روش دوم: اگر از میان ۳ جام، ۲ جام را برنده شوید، شما برنده مسابقه اید و سکه هایتان را از این طریق می توانید اضافه کنید. ظرفیت جام ها هر کدام به ۲ پرتاب تیر محدود می شود.

بازی تیرو کمان

مرحله به مرحله که پیشرفت می کنید تجهیزات شما نیز پیشرفت می کند مثلا در مراحل بعدی به شما، بازو بند مچ بند، تیر و موارد اینچنینی داده می شود که احتمال زیاد روش های فرعی و پولی اضافه کردن این آیتم ها، هم برای این بازی وجود داشته باشد.

برای پرتاب تیر، باید کماندار را آماده کنید و انگشت خود را روی صفحه لمسی بکشید تا کماندار روی تیر زوم و تمرکز کند و بعد تیر را پرتاب کند. البته یکی از مشکلاتی که این بازی دارد این است که کاربر باید دائم آنلاین باشد تا بتواند از مسابقه بهره مند شود و با دیگران به رقابت بپردازد.

کمانداری

در رقابت های مختلف باید توجه داشت که سطوح ها متفاوت هستند و این به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی، پیشرفت خود را احساس کنید. هر بار آیتمی با حساسیت هایی که دارد تغییر می کند و بعد از آن شما باید با تبحری که پیدا کرده اید، این حساسیت ها را نادیده گرفته و در بازی پیروز شوید.

کوتاه بودن مراحل بازی، از جمله مزیت های آن است اما وجود رابط کاربری ساده و تجربه لذت بخش از بازی، همه موجب شده تا این بازی، در حال حاضر یکی از بهترین بازی های تیرو کمانی باشد.

بازی تیر و کمان Archery King

اگر هم اکنون همراهی خود را با Archery King  آغاز کرده اید می توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به علاقمندان به این بازی کمک کنید تا بازی مورد علاقه شان را دانلود کنند.

شما هم اکنون می توانید Archery King را برای پلتفرم های اندروید و ios دانلود کنید. همچنین در برخی وب سایت های ایرانی نیز می توانید آن را با لینک مسقیم دانلود نمایید.

 دانلود Archery King  از گوگل پلی

دانلود Archery King  از اپ استور

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *