چگونه “فقط “در هنگام سایلنت بودن آیفون از نمایش چراغ LED استفاده کنیم؟

چگونه “فقط “در هنگام سایلنت بودن آیفون از نمایش چراغ LED  استفاده کنیم؟
  • 1395/9/7
  • زهرا معبودی
  • 0

اگرچه که آیفون چراغ LED مخصوصی برای نوتیفیکیشن‌ها ندارد، ولی iOS مدت‌هاست که از هشدارهای LED برای نوتیفیکیشن‌های جدید پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در واقع از فلش دوربین برای ارسال هشدارهای نوتیفیکیشن استفاده می‌نماید. ولی متاسفانه مصرف انرژی فلش دوربین خیلی بیشتر از چراغ‌های LED تلفن‌های اندرویدی است. از این رو در iOS 10 گزینه‌ی جدیدی برای این قابلیت اضافه شده که با استفاده از آن یا می‌توانید برای همه‌ی نوتیفیکیشن‌های جدید هشدار LED داشته باشید یا فقط در هنگامی که آیفون شما در حالت Silent یا بی‌صداست هشدارها را به این صورت دریافت کنید. با گویا آی تی در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

برای استفاده از این ویژگی جدید اپ Settings را باز کرده و به مسیر General>Accessibility بروید. به بخش Hearing رفته و گزینه‌ی LED Flash for Alerts را لمس کنید. این قسمت قبلاً فقط برای فعال و غیرفعال کردن هشدارهای LED استفاده می‌شد، ولی الان تنظیمات دیگری هم دارد.

در این صفحه دو سوئیچ وجود دارد؛ LED Flash for Alerts و Flash on Silent. اگر سوئیچ LED Flash for Alerts را فعال کنید، به ازای هر نوتیفیکیشنی جدیدی که می‌آید یک هشدار LED دریافت می‌کنید. این حالت مثل حالتی است که قبلاً هم در نسخه‌های قدیمی iOS مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اگر سویچ LED Flash for Alerts را در حالت خاموش بگذارید و Flash on Silent را روشن کنید، هشدارهای LED فقط در صورتی برای شما نشان داده می‌شود که تلفن هوشمندتان در حالت بی‌صدا باشد.

 

How To Enable LED Flash Alerts Only When Your iPhone Is Silent

 

استفاده از این ویژگی جدید برای جاهایی مثل جلسات کاری خوب است، در این شرایط با صدای نوتیفیکیشن مزاحم جلسه نمی‌شود، اما اگر اعلان جدیدی بیاید از وجود آن مطلع خواهید شد. با استفاده از این حالت می‌توانید صفحه‌ی موبایل خود را بر روی میز قرار دهید تا علاوه بر این که از قابلیت Raise to Wake استفاده کنید، بتوانید از آمدن نوتیفیکیش‌های جدید هم باخبر شوید.

این ویژگی احتمالاً فقط مختص به iOS 10.2 است، پس اگر آن را در نسخه‌ی ۱۰٫۱ نمی‌بینید باید کمی منتظر بمانید تا نسخه‌ی پایدار و بزرگ بعدی به طور رسمی منتشر شود.

منبع: addictivetips

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *