گوشی میان‌رده گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در آزمون گیک‌بنچ، فاش شد

گوشی میان‌رده گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در آزمون گیک‌بنچ، فاش شد
  • 1395/9/7
  • مقدم
  • 0

گوشی‌های سری گلکسی سی سامسونگ با هدف رقابت با گوشی‌های سازندگان محلی، تنها در بازار چین ارائه می‌شود. با این‌حال، شرکت سامسونگ، تعدادی از آن‌ها را در بازارهای دیگر به فروش رسانده است و این محصولات به دلیل داشتن مشخصات مناسب، در بعضی از کشورهای دیگر از چین وارد می‌شود. به تازگی، یک گوشی جدید از سری گلکسی سی پرو با نام گلکسی سی ۷ پرو در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است که مشخصات‌فنی این محصول را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

از سری گلکسی سی پرو، شرکت سامسونگ، به‌تازگی از گوشی گلکسی سی ۹ پرو در چین رونمایی کرده است و در حال‌حاضر، شرکت سازنده، هیچ جزئیاتی را درباره عرضه این مدل در بازارهای دیگر مشخص نکرده است. بنابراین، بعید نیست که مدل جدید سری گلکسی سی پرو با نام گلکسی سی پرو ۷ نیز به بازار چین، محدود شود.

پیش‌تر در یک لیست واردات و صادرات در یک وب‌سایت هندی، نام گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ مشاهده شد و به‌تازگی، این گوشی میان‌رده با شماره مدل سامسونگ SM-C5010، در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است تا مشخصات‌فنی و سخت‌افزاری بیشتری از این محصول مشخص شود.

گفته می‌شود که گلکسی سی ۷ پرو به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. علاوه‌براین، این محصول از یک حسگر اثرانگشت بهره می‌برد که این حسگر در زیر دکمه Home تعبیه شده است. در کنار این موضوع، اعلام شده که گلکسی سی ۷ پرو از دو سیم‌ کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند که در میان محصولات معرفی‌شده در بازار چین، یک استاندارد به شمار می‌رود.

عرضه گلکسی سی ۷ پرو به بازار چین، محدود خواهد شد و احتمال می‌دهیم که این محصول در سایر بازارها عرضه نشود

samsung-galaxy-c7-pro-appears-in-benchmark-with-specs-in-tow-510525-2

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آزمون گیک‌بنچ، گلکسی سی ۷ پرو توسط تراشه نسبتاً متوسط و هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام قدرت می‌گیرد و شرکت سازنده، چهار گیگابایت حافظه رم نیز برای این مدل درنظر گرفته است.

اطلاعات موجود در نتایج حاصل از بررسی این تراشه، نشان می‌دهد که در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، اسنپدراگون ۶۲۵ موفق به ثبت ۱۰۰۰ امتیاز و در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی، این تراشه، امتیازی نزدیک به ۵۶۸۰ را به ثبت رسانده است.

در حال‌حاضر، میزان حافظه داخلی مشخص نیست اما گمان می‌رود که گلکسی سی ۷ پرو با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود و شرکت سامسونگ، امکانی را برای افزایش حافظه برای ذخیره محتوای مدنظر کاربران از طریق کارت‌حافظه جانبی میکرو اس‌دی در نظر گرفته باشد.

گلکسی سی ۷ پرو از یک بدنه تمام فلزی استفاده می‌کند و تنها ۶٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد. این محصول میان‌رده با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ گوگل همراه است و رابط‌کاربری آن در مقایسه با رابط‌کاربری محصولات دیگر سامسونگ که به طور جهانی ارائه شده‌اند، کمی متفاوت‌تر است.

براساس اطلاعات فاش‌شده، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت به این گوشی قدرت می‌دهد که با توجه به تراشه و پنل صفحه‌نمایش مورد استفاده در گلکسی سی ۷ پرو، انتظار ماندگاری بسیار مناسبی را از آن داریم. مشخص شده است که این گوشی میان‌رده به همراه یک مدل دیگر از سری گلکسی سی پرو در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و هنوز، قیمت مشخصی برای این محصول اعلام نشده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *