پیش نمایش لامبورگینی هوراکان RWD اسپایدر

پیش نمایش لامبورگینی هوراکان RWD اسپایدر
  • 1395/9/7
  • زهرا معبودی
  • 0

امروزه همواره انتظار ها بر این است که مدل های کروک هر خودرو یک سال پس از مدل کوپه عرضه شوند. نمی خواهیم بگوییم که لامبورگینی کاری تکراری انجام داده است اما دقیقا یک سال پیش همین موقع لامبورگینی از هوراکان رونمایی کرده بود و هم اکنون نیز مدل اسپایدر آن معرفی شده است.

لامبورگینی در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس امسال از مدلی ویژه رونمایی کرد، مدلی که به عنوان مدل LP 580-2 و یک خودروی اسپایدر محور عقب محرک از آن یاد می‌ شود. این اتومبیل قرار است در ماه ژانویه‌ی سال۲۰۱۷ به بازار عرضه شود و قیمت آن بین مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل کوپه‌ قرار می‌ گیرد.

lamborghini-huracan-rwd-spyder-can-walk-on-water

مدیر شرکت لامبورگینی اذعان داشت که این هوراکان برای کسانی‌ که قصد ورود به خانواده‌ ی لامبورگینی دارند و به دنبال یک اتومبیل رودستر با تجربه‌ ی قدرت بی‌ نظیر هستند، گزینه‌ ی مناسبی است.

این خودرو که نام رسمی اش “Lamborghini Huracan Real-Wheel Drive Spyder”  مانند مدل کوپه موتوری V10 با توان خروجی ۵۸۰ اسب بخار دارد اما به دلیل مقاوم سازی های لازم بر روی بدنه پس از برداشتن سقف و همچنین اجزای مکانیکی لازم برای جمع و باز کردن سقف کمی سنگین تر از مدل پیشین است. با وزن ۳,۳۰۰ تقریبا ۷۰ پوند سنگین تر از مدل دو دیفرانسیل  هوراکان اسپایدر می می باشد و از آن جایی که بیشتر این وزن بر روی بخش پشتی قرار گرفته است از این به بعد تقسیم وزن ۴۰/۶۰ جلو/عقب خواهد داشت.

lamborghini-huracan-rwd-spyder-can-walk-on-water

سبک تر شدن بخش جلویی به معنی فرمان گیری چابک تر است اما فقدان سیستم دو دیفرانسیل بر شتاب گیری آن تاثیر منفی داشته است. شتاب ۰ تا ۶۰ مایل بر کیلومتر(۰ تا ۱۰۰ کیلومتر) آن ۳٫۶ ثانیه به طول می انجامد که دو دهم قانیه از مدل دو دیفرانسیل و یک دهم از مدل کوپه کند تر است. با این حال با وجود سپر جلویی خشن تر و لذت رانندگی با ابر خودرویی با دیفرانسیل عقب  بعید است کسی متوجه این مسائل شود.

lamborghini-huracan-rwd-spyder-can-walk-on-water

منبع: cnet

https://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-lamborghini-rwd-huracan-spyder/preview/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *