راهنمای خرید: کدام اپل واچ برای من مناسب تر است؟

راهنمای خرید: کدام اپل واچ برای من مناسب تر است؟
  • 1395/9/10
  • زهرا معبودی
  • 0

بی شک یکی از پرطرفدارترین گجت حال پوشیدنی حال حاضر دنیا اسمارت واچ های اپل است که به سبب طراحی زیبا و منحصر به فرد خود تواسنته علاقه منان بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در راهنمای خرید امروز قصد داریم به شما در انتخاب یک اپل واچ مطابق نیازتان کمک نماییم. با گویا آی تی و راهنمای خرید اپل واچ همراه باشید.

applewatch-series1-l

مدل Series 1

یکی از پرطرفدار ترین اسمارت واچ های اپل مدل  Series 1است که با بهره مندی از پردازنده‌ دوهسته ‌ای و سیستم‌ عامل WatchOS 3 اکثر قابلیت‌ های یک ساعت هوشمند را داراست. این اپل واچ که ارزان ترین مدل در میان ساعت های هوشمند این کمپانی به حساب می آید اغلب همان چیزی است که اکثریت افراد می خواهند و  مدل ۳۸ میلیمتری  با قیمت ۲۶۹ دلاری خود یکی از بهترین گزینه های موجود برای کسانی است که نمی خواهند زیاد هم خرج کنند.

applewatch2-cycling-l

البته این نکته شایان توجه است که این مدل از اسمارت واچ های اپل تنها از دو جنس آلومینیوم و شیشه تولید شده است و اگر نگران آسیب پذیری ساعت هوشمندتان هستید بهتر است آن را از گزینه های خود حذف نمایید.

مدل Series 2‌

این مدل به خاطر ظاهر اسپرت خود و همچنین ویژگی های سخت افزاری و ظاهری یکی از محبوب ترین ساعت ها در میان ورزشکاران می باشد. از ویژگی های این ساعت می توان به پردازنده قدرتمند به همراه نور مناسب صفحه نمایش اشاره نمود که استفاده از آن را در زیر تابش مستقیم نور خورشید ساده تر می کند.

applewatch2-nike-l

از دیگر ویژگی هایی که سبب محبوب شدن این محصول در میان ورزشکاران شده است، مقاومت در برابر آب می باشد که به ورزشکاران اجازه می دهد بتوانند با آن تا عمق پنجاه متری شنا نمایند همچنین امکان استفاده از این ساعت در زیر دوش آب هم وجود دارد. از آن جا که این اسمارت فون از یک GPS‌ توکار برخوردار است به ورزشکاران این امکان را می دهد تا بتوانند آیفون خود را در منزل گذاشته و با اسمارت واچ خود بسیاری از کارهای مورد نیاز را انجام دهند. قیمت ۳۸ و ۴۲ میلیمتری این ساعت به ترتیب ۳۶۹ و ۳۹۹ دلار تعیین شده است.

این نوع از ساعت های اپل که با نام +Nike نیز شناخته می شوند با دارا بودن بند های اسپرت، سبک و خنک یکی از بهترین گزینه ها برای دوندگان و وزنه برداریان محسوب می شود.

Hermes و Edition

دو مدل باقیمانده از ساعت های اپل Hermes و Edition هستند که ویژگی خاص و منحصر به فردی ندارند و تقریبا همان ساعت های مدل  Series 2 با ظاهری متفاوت هستند. به عنوان مثال مدل Edition با دارا بودن یک لایه محافظ سرامیکی از ظاهری شیک و با دوام برخوردار است و به دلیل دارا بودن این ظاهر شیک و با ظرافت شاید یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های عاشق تکنولوژی محسوب شود.

applewatch2-ceramic-l

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید، همچنین با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی به علاقه مندان به اسمارت واچ های اپل کمک نمایید تا مدلی مناسب نیاز و سلیقه شان یافته و خریداری نمایند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *