معرفی ابزار YouTube a MP3 برای تبدیل مستقیم فیلم های یوتیوب به mp3

معرفی ابزار YouTube a MP3 برای تبدیل مستقیم فیلم های یوتیوب به mp3
  • 1395/9/13
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید بخواهید یکی از فیلم های آموزشی یوتیوب را در سایز کمتری دانلود کنید تا بدین صورت در حجم مصرفی اینترنت خود صرفه جویی کنید. البته برخی از فیلم ها یک کنفرانس یا سمینار یا سخنرانی هستند که تصویری یا صورتی بودنشان اصلا تفاوتی ندارد. عاقلانه ترین کار در این شرایط این است که این فیلم ها را در قالب صدا دانلود کنید. یکی از بهترین ابزارهایی که فایرفاکس برای تبدیل فیلم های یوتیوب به صدا در اختیار وبگرد ها قرار داده افزونه ای به نام YouTube a MP3 است.

برای بهره مندی از این ابزار کافیست این مطلب را در مرورگر فایرفاکس خود باز کنید، و روی لینک زیر کلیک کنید:

افزودن YouTube a MP3 به مرورگر فایرفاکس

با این کار، از سرور اصلی و امن فایرفاکس، این افزونه طی مراحلی روی مرورگر شما نصب می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این کار باید کمتر از یک دقیقه صورت بگیرد.

بعد از اینکه نصب تمام شد، با هشداری که بیانگر نصب YouTube a MP3 است، برنامه نصب پایان می پذیرد. اما توجه داشته باشید که مرورگر نیازی به ریستارت شدن ندارد.

در چنین شرایطی وارد یوتیوب شوید و یک فیلم را باز کنید.

دقت کنید که آیکون قرمز رنگ، دانلود mp3 مطابق عکس زیر، در صفحه فیلم قابل مشاهده باشد.

تبدیل فیلم یوتیوب به صدا

اگر روی این دکمه قرمز رنگ کلیک کنید، برنامه از شما محل ذخیره سازی صدای فیلم را خواهد پرسید و بدین طریق شما می توانید محل مورد نظر را مشخص کنید و صدا را در آن محل ذخیره کنید:

YouTube a MP3

بدین طریق می توانید به راحتی صداهای تمام فیلم های یوتیوب را دانلود کنید و بدون نیاز به پخش تصویری، از آن ها بهره مند شوید.

نکته: در صورتی که بعد از باز کردن یوتیوب، این دکمه را مشاهده نکردید، به بخش تنظیمات این افزونه بروید و از فعال بودن آن مطمئن شوید. شما می توانید یک بار مرورگر خود را ریستارت کنید و در نتیجه از حضور این افزونه روی مرورگر مطمئن شوید. ممکن است مرورگر شما، با این افزونه همخوانی نداشته باشد که در چنین شرایزطی باید مرورگر خود را بروز رسانی کنید. این افزونه هم اکنون بر روی ورژن ۵۰٫۰٫۲ مرورگر فایرفاکس به درستی کار می کند.

البته ابزارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارند که در صورتی که مرورگر شما پاسخگوی هر کدام از آنها نباشد می توانید از دیگر ابزارهای مرتبط استفاده کنید. اگر بخواهید به طور آفلاین نیز فیلم های تان را به صدا تبدیل کنید، برای این کار نیز نرم افزارهایی وجود دارد که می توانید دانلود و نصب کنید. اما از آن جا که اغلب فیلم ها ابتدا در یوتیوب آپلود می شوند، استفاده از چنین ابزاری روی سایت یوتیوب می تواند به شما کمک کند که بهتر و موثر تر از این سایت استفاده کنید.

نظر خود را در مورد این افزونه و روش های پیشنهادی خود با گویا آی تی در میان بگذارید و به ما بگویید که در چنین شرایطی بهترین راه حل از نظر شما چیست؟ همچنین می توانید این مطلب را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستان تان هم بتوانند از ابزارهای کاربردی یوتیوب مطلع شده و از آن ها استفاده کنند.

منبع: گویا آی تی 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *