آموزش انتقال تصویر از PC به آیفون و آی پد

آموزش انتقال تصویر از PC به آیفون و آی پد
  • 1395/9/16
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر یکی از کاربران آیفون و یا آیپد های اپل باشید و در مقابل یک دستگاه کامپیوتر رومیزی با سیستم عامل هایی مانند ویندوز و یا لینوکس داشته باشید قطعا متوجه شده اید که انتقال اطلاعات از طریق اسمارت فون به کامپیوتر شخصی کاری چندان ساده به نظر نمی رسد. در این مطلب قصد داریم نحوه صحیح انجام این جابه جایی را به شما آموزش دهیم. با گویا آی تی و یک آموزش کاربردی دیگر همراه باشید.

فرض کنید قصد دارید تعدادی عکس را از حافظه کامپیوتر خود به دستگاه اپلی تان (آیفون و یا آیپد) منتقل نمایید. در این حالت بدون دارا بودن ابزار های مخصوص و به طور مستقیم این کار ممکن نخواهد بود. به عنوان یک ترفند جایگزین به جای اتصال گوشی به کامپیوتر که ابزار های خاص خود ار نیاز دارد توصیه ما استفاده از iCloud است که می تواند کار شما ساده تر نماید.

icloud-upload-photos

سایت iCloud  به سادگی به شما امکان آپلود هر عکسی را می دهد و همچنین می توانید به طور خاص از نرم افزار مخصوص عکس iCloud  نیز استفاده نمایید. این نرم افزار امکان آپلود هر عکسی از کامپیوتر و همگام ساز ی آن با دستگاه های دیگر را به آسانی فراهم می کند.

برای انجام این کار در ابتدا وارد سایت iCloud  شوید و بر روی بخش Photos کلیک نمایید.

icloud-upload-photos

در بخش بالا و سمت راست پنجره جدید با مشاهده گزینه  “Upload” بر روی آن کلیک نمایید.

icloud-upload-photos

در پنجره جدید تمامی فایل هایی که قصد آپلود کردن آن ها را از طریق iCloud  دارید انتخاب نمایید. توجه نمایید که تنها قادر به آپلود عکس هایی با فرمت JPG هستید.

icloud-upload-photos

پس از انتخاب فایل های مورد نظر خود می توانید در بخش پایینی پنجره نحوه پیشرفت فایل ها را مشاهده نموده و یا در صورت تمایل آن را کنسل نمایید.

icloud-upload-photos

تصاویری که از طریق این بخش آپلود می نمایید به طور مستقیم در تمامی دستگاه های متصل به iCloud  شما سینک شده و تنها با ورود به حساب کاربری خود قادر به مشاهده آنها در بخش “Albums” و “All Photos” خواهید بود.

 

امیدواریم این آموزش کاربردی بتواند به شما در انجام هرچه ساده تر این کار کمک نماید. نظرات و  دیدگاه های خود را در باره این مطلب با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود آن را به دیگران نیز بیاموزید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *