راهنمای خرید مودم wi-fi برای مسافرت

راهنمای خرید مودم wi-fi برای مسافرت
  • 1395/9/20
  • زهرا معبودی
  • 0

خرید مودم وای فای قابل حمل کاری نسبتا دشوار است. گذشته از سخت بودن خرید این محصول شما باید بدانید که در زمان خرید مودم شما تنها یک دستگاه را خریداری می کنید و الباقی مسیر به تصمیم شما در انتخاب اپراتور بستگی دارد. در واقع شما باید اپراتور مورد نظر خود را با توجه به تعرفه ها، حجم ها و ویژگی های دیگر آن انتخاب نمایید. خرید یک مودم وای فای مسافرتی هرچند هزینه متغییری دارد اما شما قادر هستید آن را با اقساط ماهیانه نیز خریداری نمایید.

  1. ZTE Falcon
    hellp-gride-wifi-modem

    ZTE Falcon یک مودم وای فای انحصاری از شرکت T-Mobile است. این مودم با یک طراحی جذاب و مفهومی و وزنی نسبتا سبک می تواند تا حداکثر ۱۰ دستگاه را پشتیبانی نماید. جنس اتصال وای فای در این دستگاه از نوع ۱۱b/g/n پشتیبانی می نماید و سرعت انتقال داده آن تحت شبکه ۴G می باشد. باتری این محصول قادر است تا هفت روز آماده به کار باقی بماند. قیمت این دستگاه بسیار مناسب بوده و آن را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید تبدیل می کند.

  2. Huawei E5330

    hellp-gride-wifi-modem

    این محصول نیز یکی از مقرون به صرفه ترین مودم های موجود در بازار است که محدودیت های مدل های دیگر را دارا نمی باشد و می تواند با هر اپراتوری نیز کار کند. این مودم از فناوری فناوری +۳G HSPA برای اتصال خود به شبکه اینترنت بهره می برد و هرچند پر سرعت ترین اینترنت را ارائه نمی دهد اما می تواند از پس وی گردی، چک کردن ایمیل و کار های این چنینی به سادگی بر بیاید. این محصول با دو رنگ سیاه و سفید عرضه شده است.

  3. ZTE Spro 2 Smart Projector

    hellp-gride-wifi-modem

    این مودم علاوه بر قابلیت های معمولی یک مودم ویژگی هایی دارد که آن را از سایر مودم های موجود در بازار متمایز می کند. ZTE Spro 2 دارای یک نمایشگر ۵ اینچی، سیستم عامل اندروید، باتری قوی و قابلیت پشتیبانی از پورت های USB و Spro 2 ،HDMI را دارد. این مودم اتصال به اینترنت را بر بستر نسل ۴ AT&T مقدور می سازد.

منبع: گویا آی تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *