راهنمای خرید کیبورد برای بازی در محدوده ۳۰۰ هزار تومان

راهنمای خرید کیبورد برای بازی در محدوده ۳۰۰ هزار تومان
  • 1395/9/21
  • زهرا معبودی
  • 0

در گذشته گیمر ها مانند سایر اشخاص از قطعات معمولی برای بازی استفاده می نمودند. اما با گذشت زمان کم کم ابزار های ویژه ای برای این افراد پدید آمد که تا حد زیادی به حرفه ای تر بودن آن ها کمک می کند. کیبورد یکی از مهم ترین ابرازها برای یک گیمر حرفه ای است. در این مقاله قصد داریم با معرفی تعدادی از بهترین کیبوردهای گیمینگ که از کیفیت بالا و ارزش خرید فوق اعاده ای بهره مند هستند، به شما در انتخاب بهترین ابزار های گیمینگ کمک نماییم. با گویا آی تی و راهنمای خرید کیبوردهای گیمینگ همراه باشید.

کیبورد گیمینگ E-Blue Gaming Keyboard Combatant.x

E-Blue Gaming Keyboard Combatant.x

در صورتی که یک گیمر نسبتا مبتدی هستید و یا قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید تجهیزات بازی صرف نمایید توصیه ما به شما خرید کیبورد گیمینگ کبری از شرکت ای- بلو است این کیبورد که با هزینه ۶۵ هزار تومان در دسترس است، یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ در این رده قیمتی است و به شما لذت تجربه ی یک گیمر حرفه ای بودن را هدیه خواهد نمود.

مزایا معایب
کلید های بزرگ و رنگی قابل تعویض پاک شدن حروف درج شده بر روی دکمه ها به دلیل پایین تر بودن کیفیت چاپ
دارا بودن محلی برای استراحت دادن مچ دست
مقاوم در برابر آب
دارا بودن استایل مناسب گیمینگ و طراحی نور های جذاب حاشیه ای
کیفیت بسیار بالا در مقابل قیمت پایین

کیبورد گیمینگ Cougar 200K Gaming Keyboard

 Cougar 200K Gaming Keyboard

در صورتی که زیبایی و جذابیت دستگاه هم در خرید دیوایس مورد نظرتان نقش بازی می کند در رده قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان می توانید یک نمونه از کیبورد های K200 از شرکت کوگر را خریداری نمایید. این کیبورد با دارا بودن رنگ‌ های زمینه نارنجی، آبی پر رنگ، سبز، بنفش، آبی کم رنگ، سفید و طلایی بسیار زیبا است. البته این نکته شایان ذکر است با وجود این که در این رده قیمتی K200 بهترین گزینه محسوب می شود اما عمر مفید آن چندان هم بالا نخواهد بود.

مزایا معایب
امکان تعویض رنگ نور زمینه با ۷ رنگ مختلف عدم وجود استراحتگاه مچ دست
کلیدهای برنامه پذیر کیفیت پایین کلید ها و همچنین طول عمر دستگاه
بهره مندی از فناوری  Anti-Ghosting

کیبورد گیمینگ A4tech Bloody B418 Gaming Keyboard

A4tech Bloody B418 Gaming Keyboard

کیبورد گیمینگ Bloody B418  یکی از بهترین کیبورد ها در رده قیمتی ۱۶۰ هزار تومان است که با قیمت مناسب خود ویژگی های فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. این کیبورد پرطرفدار در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در کلید های پرکاربرد بازی از ویژگی مکانیکی بودن برخوردار است تا دوام بیشتری به آن ببخشد. همچنین این کیبورد از یک استایل زیبا و حرفه ای نیز برخوردار است.

مزایا معایب
طراحی مکانیکی و جنس سلیکونی کلیدهای پرکاربرد در بازی نور پس زمینه همواره روشن است و نمی توان آن را خاموش کرد که این امر موجب خسته شدن چشم ها خواهد شد.
مقاوم در برابر نفوذ مایعات
مقاوم در برابر گرد و غبار
کلید های بزرگ و نور پس زمینه
دارا بودن استراحتگاه مچ دست

کیبورد گیمینگ Tt eSPORTS Challenger Pro Gaming Keyboard

Tt eSPORTS Challenger Pro Gaming Keyboard

در صورتی که خواهان یک کیبورد با امکانات فوق العاده به همراه زیبایی خیره کننده هستید  Challenger Pro از شرکت تی تی اسپورت بهترین انتخاب برای شماست. این محصول با قیمتی در حدود ۱۷۵ تا ۱۹۰ هزار تومان به دلیل امکانات بی نظیر خود واقعا ارزش خرید دارد. از جمله ویژگی های این کیبورد می توان به صفحه کاملا مکانیکی به همراه یک فن برای خشک نمودن عرق دست از روی دکمه ها، کلید های چند رسانه ای و همچنی ۱۰ کلید برنامه پذیر اشاره نمود. این کیبورد بهترین انتخاب برای افراد نیمه حرفه ای محسوب می شود.

مزایا معایب
دارا بودن کلید های مکانیکی بزرگ دارا نبودن استحکام کافی بدنه
نور پس زمینه با رنگ قرمز
دارا بودن استراحتگاه برای مچ دست
فن
۱۰ کلید برنامه پذیر

کیبورد گیمینگ Rapoo V500 Mechanical Gaming Keyboard

Rapoo V500 Mechanical Gaming Keyboard

کیبورد  V500 تولید شده توسط شرکت Rapoo زیبایی و کارایی را در کنار هم دارد. این کیبورد با وجود کوچک بودن وزن زیادی دارد. نور پس زمینه کلید های کشیده و بزرگ آن قابل تغییر در چندین رنگ متفاوت می باشد. کلید های این کیبورد تماما مکانیکی طراحی شده اند. قیمت این دستگاه در حدود ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار تومان تخمین زده می شود.

مزایا معایب
دارا بودن کلید های مکانیکی بزرگ دارا نبودن کلید های ماشین حسابی سمت راست
نور پس زمینه با طیف گسترده دارا نبودن استراحتگاه مچ دست
کلید های برنامه پذیر وزن بسیار بالا
دارا بودن ۶۴ کیلوبایت حافظه به منظور ذخیره تنظیمات سفارش شده توسط کاربر

کیبورد گیمینگ Cougar 500K Mechanical Keyboard

Cougar 500K Mechanical Keyboard

کیبورد ۵۰۰ شرکت کوگر یک محصول تمام عیار و خاص با ظاهری خشن و قیمتی در حدود ۳۰۰ هزار تومان است که در ایران با برچسب فارسی حروف عرضه می گردد. این محصول که دکمه های آن تماما مکانیکی است از یک نرم افزار اختصاصی برای نور پس زمینه،  پردازنده ۳۲ بیتی ARM Cortex-M0 و کلید های چند رسانه ای نیز برخوردار می باشد.

مزایا معایب
دارا بودن ۱۲۴ کلید مکانیکی وزن زیاد
دارا بودن استراحتگاه مچ دست طول عمر نسبتا کم
نرم افزار احتصاصی نور پس زمینه
پردازنده ۳۲ بیتی ARM Cortex-M0
کلید های برنامه پذیر و بزرگ
طیف گسترده نور پس زمینه

امیدواری م این راهنمای خرید بتواند به شما در اننتخاب بهتر دیوایس مورد نظرتان کمک نماید. در صورتی که محصول دیگری در این رنج قیمتی وجود دارد که از تجربه کاربری با آن لذت برده اید آن را از طریق بخش نظرات با دیگر کاربران ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *