آموزش دعوت گروهی از دوستان در facebook برای مشاهده event یا page ها

آموزش دعوت گروهی از دوستان در facebook برای مشاهده event یا page ها
  • 1395/9/21
  • زهرا معبودی
  • 0

گاهی اوقات هنگامی که در فیس بوک یک رویداد یا پیج ها چیز دیگری ایجاد می کنید، تمایل دارید که کلیه دوستان خود را به دیدن آن رویداد یا پیج دعوت کنید تا در صورت امکان در آن شرکت کنند یا اینکه صفحه را لایک کنند.

حالا ما فرض می کنیم که شما بالغ بر ۱۰۰۰ دوست در فیس بوک دارید. مطمئنا کار بسیار سختی است که بخواهید تک تک این افراد را به دیدن از رویداد خود دعوت کنید. اما به نظر شما بهترین راه برای دعوت گروهی افراد در فیس بوک چیست؟

در چنین شرایطی ناچار هستید تا برای مدتی کوتاه مهمان گوگل کروم باشید چرا که افزونه ای برای این سرویس ارائه شده که به شما اجازه می دهد، به طور گروهی، کاربران فیس بوک را به دیدار از رویداد ها و یا صفحات خود دعوت کنید.

این افزونه Invite All Friends on Facebook نام دارد.

برای استفاده از این افزونه وارد مرورگر گوگل کروم شوید.

بعد از اینکه وارد اکانت گوگلی خود شدید، برای افزودن این افزونه روی لینک زیر کلیک کنید:

افزودن Invite All Friends on Facebook به مرورگر گوگل کروم

با کلیک بر این لینک وارد یک صفحه معرفی افزونه می شوید. در بالا و سمت راست گزینه ای وجود دارد که با عنوان add to chrome مشخص شده است. روی این گزینه کلیک کنید تا فرایند نصب شروع شود.

بعد از اینکه فرآیند نصب این افزونه روی مرورگر به اتمام رسید، می توانید از قابلیت فوق العاده آن استفاده کنید

چگونه از Invite All Friends on Facebook استفاده کنیم؟

برای این کار ابتدا وارد اکانت فیس بوک خود شوید.

یک صفحه جدید بسازید یا اینکه یک رویداد یا همان event ایجاد کنید.

در ادامه، باکس دعوت از دوستان را باز کنید:

دعوت گروهی از دوستان

در این مرحله باید اعضای دوستان خود را یکی یکی انتخاب کنید اما به لطف این افزونه می توانید تمام آن ها را یک جا انتخاب کنید. برای این کار روی علامت افزونه که به صورت تیک در نوار ابزار قابل مشاهده است کلیک کنید تا تمام اعضا انتخاب شوند:

Invite All Friends on Facebook

بعد از این افزونه به شما هشدار می دهد که تمام دوستان شما انتخاب شدند. حالا اگر بخواهید صفحه مورد نظر را با این لیست از دوستان به اشتراک بگذارید می توانید از دکمه share استفاده کنید.

Invite All Friends on Facebook

در این حالت به راحتی فرمان دعوت برای دوستان تان ارسال می شود و می توانید در کسری از ثانیه درخواست خود را ایجاد کنید.

این افزونه تا حد زیادی به شما کمک می کند که در وقت خود صرفه جویی داشته باشید و از امکانات فیس بوک استفاده کنید.  در صورتی که مرورگر گوگل کروم را روی سیستم خود نصب نکرده اید می توانید از لینک کمکی زیر برای این کار استفاده کنید:

برای دانلود مرورگر گوگل کروم کلیک کنید

در صورتی که به تازگی نصب می کنید، بعد از نصب این آموزش را در مروگر کروم باز کرده و روی لینک ابتدای آموزش کلیک کنید و ادامه آموزش را دنبال کنید.

نظر شما در مورد این افزونه و این قابلیت چیست؟ به نظر شما چرا خود فیس بوک این سرویس را به طور اختصاصی ارائه نداده است؟ برای اینکه از قابلیت دعوت گروهی دوستان استفاده کنید آیا تا کنون از روش و ابزار دیگری استفاده کرده اید؟

نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی مخصوصا فیس بوک، به کاربران در مورد این افزونه اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *