برنامه سامسونگ برای عرضه گلکسی سی ۹ پرو در بازارهای جهانی

برنامه سامسونگ برای عرضه گلکسی سی ۹ پرو در بازارهای جهانی
  • 1395/9/22
  • مقدم
  • 0

گوشی گلکسی سی ۹ پرو سامسونگ، یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است که به تازگی در بازار چین عرضه شده. با توجه به سابقه سامسونگ در عرضه محصولات سری “گلکسی سی” در کشور چین، گمان می‌رفت که گلکسی سی ۹ پرو به بازار چین محدود باشد اما به‌تازگی، مشخص شده است که این سازنده، برنامه‌هایی برای عرضه این گوشی میان‌رده در بازارهای جهانی دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

می‌توان تایید کرد که گوشی گلکسی سی ۹ پرو در بازارهای بیشتری به جز چین تا چند هفته آینده، عرضه خواهد شد زیرا این محصول، به تازگی تاییدیه وای‌فای دریافت کرده است. انتظار می‌رود که مدل جهانی گلکسی سی ۹ پرو با شماره مدل SM-C900F همراه باشد و به همین دلیل، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ، بازارهای بیشتری را برای عرضه محصول میان‌رده قدرت‌مند خود در آن‌ها در نظر گرفته است.

از آنجایی‌که گلکسی سی ۹ پرو تاییدیه وای‌فای دریافت کرده است، احتمال می‌دهیم که شرکت سامسونگ، به زودی از عرضه آن‌ در بازارهای دیگر جهانی خبر دهد. البته در حال‌حاضر، نمی‌دانیم که شرکت سامسونگ در چه تاریخی، گوشی هوشمند گلکسی سی ۹ پرو را برای عرضه در بازارهای جهانی دیگر آماده خواهد کرد؛ با این‌حال، عرضه این محصول در بازارهای بیشتری به جز چین، چندان طول نخواهد کشید.

لازم به ذکر است که گلکسی سی ۹ پرو در حال‌حاضر در بازار چین، با قیمتی نزدیک به ۴۷۰ دلار ارائه شده و در سایر بازارهای جهانی، ممکن است این قیمت بسته به بازار، کم‌تر یا بیشتر باشد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، گوشی گلکسی سی ۹ پرو یک محصول میان‌رده است و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به صورت پیش‌فرض در این محصول، استفاده شده.

با این‌حال، چندان نباید برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای این محصول، منتظر باشید (حداقل، به این زودی‌ها نباید منتظر باشید!) زیرا سامسونگ در عرضه به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود، چندان سریع عمل نمی‌کند. به هر صورت، اگر تمایل دارید که گلکسی سی ۹ پرو سامسونگ را خریداری نمایید، باید با مشخصات و قابلیت‌های برجسته آن به صورت کوتاه آشنا باشید.

گلکسی سی 9 پرو

گلکسی سی ۹ پرو به عنوان یک محصول میان‌رده، به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۳ کوالکام مجهز شده است و شش گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی خواهد بود که در این محصول، بیش از همه جلب‌توجه می‌کند. البته این مقدار حافظه رم، در گوشی‌های رده‌بالا بیشتر استفاده می‌شود و عرضه گلکسی سی ۹ پرو با شش گیگابایت حافظه رم، به نوعی آن‌را به یک محصول خاص در میان گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است.

علاوه‌براین، گلکسی سی ۹ پرو به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی ۶ اینچی مجهز شده است؛ اگرچه از نظر تراکم‌پیکسلی، عملکرد صفحه‌نمایش ۶ اینچی این محصول با گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش Quad HD که در برخی از گوشی‌های هم‌قیمت چینی این محصول مورداستفاده قرار گرفته است، قابل مقایسه نخواهد بود اما هم‌چنان، عملکرد نمایشگر گلکسی سی ۹ پرو در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در این گوشی میان‌رده استفاده شده است و برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تقریباً مشابه در اختیار خواهید داشت. شرکت سامسونگ، گلکسی سی ۹ پرو را به یک باتری غول‌آسای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز کرده است و این محصول همانند گوشی‌های دیگر سامسونگ، با حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با دکمه Home ارائه شده.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *