آموزش گام به گام حذف میانبر دوربین در نکسوس ۵X و نکسوس ۶P

آموزش گام به گام حذف میانبر دوربین در  نکسوس ۵X و نکسوس ۶P
  • 1395/9/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اسمارت فون های  نکسوس ۵X و نکسوس ۶P  هر دو دارای یک قابلیت و میانبری کاربردی و بدرد بخور برای کاربرانی هستند که همیشه به دنبال سوژه های ناب برای عکاسی می گردند. کمپانی گوگل در تولید این اسمارت فون ها قابلیتی را قرار داده که با کمک آن می توان به سادگی هرچه تمام تر و صرف نظر از این که گوشی شما قفل است و یا در هر برنامه دیگری قرار دارید برنامه دوربین را فراخوانی خواهد کرد. این میانبر در واقع دوبار فشار دادن دکمه پاور به صورت پشت سر هم است. با انجام این عمل برنامه ابتدا نکسوس یک ویبره کوتاه می رود تا کاربر متوجه شود میانبر را با موفقیت انخاب نموده و سپس در چند لحظه کوتاه دوربین عکاسی آماده به خدمت خواهد بود.

با این وجود گوگل به خوبی می داند که همه افرادی که این اسمارت فون را گرفته اند عاشق عکاسی نیستند و ممکن است حتی این میانبر به نظرشان آزار دهنده و خسته کننده هم باشد. به همین دلیل آن را به عنوان یک میانبر آپشنال تعیین نموده و به کاربر امکان حذف و غیرفعال سازی آن را نیز می دهد. در این مطلب قصد داریم به آموزش حذف نمودن این میانبر بپردازیم. با گویا آی تی و یک آموزش دیگر همراه باشید.

برای حذف میانبر دوربین در های  نکسوس ۵X و نکسوس ۶P  بایستی مراحل زیر را طی نمایید.

camera-shortcut-nexus-5x-6p-settings

از صفحه برنامه ها، منوی تنظیمات را پیدا کرده و آن را باز نمایید.

در صفحه تنظیمات به زیر بخش Display  مراجعه نمایید.

سوئیچ کنار Press power button twice for camera را به حالت Off تغییر دهید.

به همین سادگی! شما توانستید این ویژگی را غیر فعال نمایید. واضح است که هرگاه نظرتان عوض شد می توانید با بازگشت به همین پنجره و انتخاب  سوئیچ در حالت On مجددا آن را فعال نمایید.

این ترفند می تواند در بسیاری از مواقع بسیار کاربردی و مفید عمل نماید بنابراین در صورتی که آموزش این ترفند برای شما مفید بوده است نظرات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین می توانید با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود این مطلب کاربردی را به دیگر دوستان خود آموزش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *