مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A7 سامسونگ، تاییدیه وای‌فای دریافت کرد

مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A7 سامسونگ، تاییدیه وای‌فای دریافت کرد
  • 1395/9/23
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به‌زودی از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، چندان عجیب نیست که شایعات مختلفی از گوشی‌های میان‌رده جدید منتشر شود. در همین رابطه، به‌تازگی، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 سامسونگ، تاییدیه وای‌فای دریافت کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

نسخه جدید گوشی میان‌رده گلکسی  A7در ماه گذشته، تاییدیه بلوتوث دریافت کرد و در اوایل ماه جاری میلادی نیز، توسط FCC تایید شد. با دریافت تاییدیه وای‌فای و بلوتوث برای این گوشی، انتظار داریم که شرکت سازنده، به‌زودی از نسخه جدید گوشی گلکسی A7 رونمایی کند و در حال‌حاضر، گمان می‌رود که در اواخر ماه جاری میلادی، شرکت سامسونگ، مدل جدید گوشی‌های میان‌رده گلکسی A را معرفی نماید.

نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 با شماره‌مدل SM-A720X موفق به دریافت تاییدیه وای‌فای شده است و در همین حال، نسخه جهانی آن با شماره مدل SM-A720F، چندین‌بار در یک وب‌سایت واردات دیده شده است.

the-samsung-galaxy-a7-2017-receives-its-wi-fi-certification

آخرین شایعات درباره مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 سامسونگ، نشان می‌دهد که این محصول به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ یا ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه اگزینوس ۷۷۸۰ سامسونگ با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز برای هر هسته و واحد گرافیکی Mali-T860 MP4، به آن قدرت می‌دهد.

سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به صورت پیش‌فرض، از جمله مشخصاتی است که در هنگام معرفی نسخه جدید گوشی گلکسی A7، درباره آن بحث خواهد شد. شرکت سامسونگ از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان شاتر اصلی استفاده کرده است و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری نیز، یک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی در این محصول وجود دارد.

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ گوگل به همراه رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ، بر روی این گوشی به صورت پیش‌فرض نصب شده است. با توجه به اینکه مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ همراه نیست و هم‌چنین مدنظر قراردادن این موضوع که نسخه گذشته آن در لیست محصولاتی قرار گرفته که به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت می‌کند، انتظار داریم که مدتی پس از معرفی رسمی، نرم‌افزار این گوشی به سیستم‌عامل اندروید نوقا و رابط‌کاربری Samsung Exprience به‌روزرسانی شود.

در همین رابطه، شرکت سامسونگ از یک درگاه یواس‌بی Type-C در گوشی‌های میان‌رده جدید خود استفاده کرده است و اگر تصاویر منتشرشده، صحت داشته باشد؛ بلندگو در سمت راست گوشی در بالای دکمه پاور جای گرفته است. برای اطلاع، گوشی گلکسی A7 سامسونگ، گواهی IP68 دریافت کرده است و به این منظور، نزدیک به ۳۰ دقیقه تا عمق سه متری در آب غوطه‌ور باقی بماند.

تصاویر منتشرشده، نشان می‌دهد که سری ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A برخلاف مدل‌های قبلی، از طراحی نزدیک به گوشی گلکسی اس ۷ برخوردار خواهند بود و حسگر اثرانگشت با دکمه فیزیکی Home ادغام شده است.

انتظار داریم که شرکت سامسونگ، نسخه جدید گوشی گلکسی A7 را به همراه مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 و گلکسی A3، به صورت هم‌زمان معرفی نماید. البته، معرفی مدل‌های جدید از خانواده گلکسی A سامسونگ، تنها به این سه مدل محدود نخواهد شد و شرکت سامسونگ، مدتی بعد، نسخه جدید دیگر مدل‌های پرفروش سری گلکسی A خود را با طراحی نزدیک به گلکسی اس ۷ سامسونگ، معرفی خواهد کرد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *