برنامه اینستاگرام نزدیک به ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد

برنامه اینستاگرام نزدیک به ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • 1395/9/26
  • مقدم
  • 0

برنامه اینستاگرام، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌هایی به شمار می‌رود که در طی چند سال گذشته، روند استفاده از آن رو به رشد بوده است. به همین جهت، به‌تازگی اعلام شده است که تعداد کاربران برنامه اینستاگرام در طی دو سال گذشته، تا دو برابر افزایش یافته و این برنامه، هم‌اکنون نزدیک به ۶۰۰ میلیون کاربر دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

این برنامه که از آن برای به اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و تصاویر استفاده می‌شود، هم‌اکنون نزدیک به ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد که ۱۰۰ میلیون از آن‌ها در طی شش ماه گذشته، از این برنامه استفاده می‌کنند.

در کنار افزایش‌یافتن تعداد کاربران، تعداد تبلیغ‌ها نیز در برنامه اینستاگرام به سرعت در حال رشد است. تبلیغ‌های اول برنامه اینستاگرام از سه سال پیش شروع شد و در حال‌حاضر، این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار تبلیغ دارد. این تعداد تبلیغ، باعث خواهد شد تا درآمد مرتبط با تبلیغ‌ها به ۱٫۵ میلیارد دلار در سال جاری میلادی برسد و تا سال ۲۰۱۸ میلادی نیز، براساس یک پیش‌بینی، به ۵ میلیارد دلار افزایش پیدا نماید.

پیام‌‌رسانی دایرکت اینستاگرام نیز، هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که در مقایسه با تعداد کاربران این قابلیت در سال گذشته (۸۰ میلیون کاربر)، نزدیک به چهار برابر افزایش یافته است.

wersm-instagram-400-million-657x360

توسعه‌دهندگان برنامه اینستاگرام برای رسیدن به وضعیت کنونی برنامه خود، راه بسیار دشواری را پیموده‌اند. نزدیک به سه ماهه پس از عرضه برنامه اینستاگرام در اپ‌استور در سال ۲۰۱۰، این برنامه نزدیک به سه میلیون کاربر داشت. در آوریل سال ۲۰۱۲ نیز، فیس‎بوک با پرداخت یک میلیارد دلار، برنامه اینستاگرام را خریداری نمود.

به‌زودی، کاربران بیشتری با این برنامه آشنا شدند و به راحتی، به کمک اینستاگرام، توانستند تا اتفاقات هیجان‌انگیز زندگی خود را با دیگر کاربران و دوستان خود به اشتراک بگذراند. در همین رابطه، کوین ویل، مدیر محصول در اینستاگرام اعلام کرده است:

برنامه اینستاگرام، دیگر، تنها جایی برای به اشتراک‌گذاشتن آنچه که در زندگی کاربران برجسته و حائز اهمین است؛ نیست و می‌توانید تمامی لحظات یک روز از زندگی خود را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

قابلیت‌های جدید برنامه اینستاگرام از جمله اضافه‌شدن پیام‌های ناپدید شونده و استریم زنده فیلم‌ها و استوری‌ها، مدتی است که این برنامه را در صدر بسیاری از خبرها قرار داده. همین دیروز نیز، مشخص شد که به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های مدنظر خود را در یک صفحه جداگانه، ذخیره نمایند.

قابلیت ذخیره‌سازی پست‌های مدنظر کاربران در نسخه ۱۰٫۲ برنامه اینستاگرام که هم‌اکنون در فروشگاه پلی‌استور گوگل و اپ‌استور شرکت اپل در دسترس است، گنجانده شده. از دیگر بخش‌های این به‌روزرسانی، می‌توان به استریم زنده استوری‌های اینستاگرام و قابلیت ارسال تصاویر ناپدید شونده به دوستان و خانواده‌تان اشاره کرد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *