شرکت اپل به دنبال بهبود عمر باتری در محصولات آینده خود است

شرکت اپل به دنبال بهبود عمر باتری در محصولات آینده خود است
  • 1395/9/27
  • مقدم
  • 0

ماندگاری شارژ باتری در محصولات شرکت اپل (صرف‌نظر از اینکه آیفون، آی‌پد و یا مک‌بوک باشند) به یک نقطه ضعف برای محصولات این سازنده مبدل شده است. ظرفیت باتری‌های مورداستفاده در آیفون‌های شرکت اپل در مقایسه با نمونه‌های اندرویدی، محدودتر است و حتی مک‌بوک پرو جدید و گران‌قیمت شرکت اپل که به تازگی ارائه شده، از ماندگاری شارژ باتری نسبتاً ضعیف رنج می‌برد که این مشکل با عرضه یک به‌روزرسانی، تا حدی برطرف شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل به دنبال استخدام افراد جدیدی برای بهبود عمر باتری در محصولات آینده‌ خود است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شغل‌های جدیدی که در وب‌سایت شرکت اپل در اوایل هفته جاری، لیست شده است از تمایل این سازنده به استخدام یک مهندس تحلیل‌گر الگوریتم باتری حکایت می‌کند. در توضیحات مربوط به این شغل، آمده است:

در این زمینه شغلی، شما می‌بایست فناوری پیشرفته مدیریت انرژی را در باتری‌های لیتیوم-یون با تجزیه و تحلیل‌ داده‌ها و هم‌چنین، انجام آزمایش بر روی باتری بررسی نمایید. هم‌چنین، شما از شما خواسته خواهد شد تا برنامه‌هایی را برای بررسی و آزمایش باتری طراحی نموده و باتری‌ها را به منظور ایمن‌بودن، بررسی کنید.

در بخش دیگری از شغل‌های لیست‌شده توسط شرکت اپل، آمده که این سازنده به دنبال استخدام فردی برای توسعه، نمونه‌سازی و ارزیابی الگوریتم‌های مربوط به سیستم مدیریت انرژی در محصولات شرکت اپل است. در این شغل، باید بتوانید “راهکارهای کنترل انرژی را که به بهبود عمر باتری و افزایش بهره‌وری انرژی می‌انجامد؛ بدون آنکه بر روی تجربه کاربر تاثیر منفی داشته باشد، تجزیه و تحلیل نمایید. علاوه‌براین، شما با مهندسین نرم‌افزار، سخت‌افزار و سیستم‌روی‌تراشه‌ همکاری نزدیکی خواهید داشت.”

در این فرصت شغلی، هم‌چنین به سیستم‌روی‌تراشه نیز اشاره‌ شده است که در حال‌حاضر، می‌توان فرض کرد که این موضوع به تراشه‌های سری A شرکت اپل ارتباط دارد. اینکه استخدام‌های جدید شرکت اپل، چه دستآوردهایی را برای محصولات این سازنده به ارمغان خواهد داشت؛ در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست اما اگر از بابت عملکرد باتری در محصولات اپل چندان رضایت ندارید، به‌نظر می‌رسد که این سازنده از نگرانی‌های شما مطلع است و این موضوع تا مدتی دیگر در محصولات آینده اپل، تا حدی برطرف می‌شود.

منبع: ۹to5mac

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *