چگونه از هشدار های آزاردهنده گروه های لینکدین خلاص شویم؟

چگونه از هشدار های آزاردهنده گروه های لینکدین خلاص شویم؟
  • 1395/9/28
  • زهرا معبودی
  • 0

شبکه اجتماعی لینکدین، یک شبکه بسیار حرفه ای و مخصوص افراد متخصص و خاص می باشد، اما متاسفانه تمامی امکانات ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی آن طور ها که باید حرفه ای عمل نمی کند. به عنوان مثال بخش نوتفیکیشن های این شبکه اجتماعی می تواند به تنهایی شما را کلافه و دلزده نماید.

در این شبکه اجتماعی شما در صورت عضو شدن در هر گروهی به صورت دائمی و بدون هیچ شناسایی و تگ نمودن خاصی تمامی پیام ها را به صورت نوتفیکیشن دریافت خواهید نمود که این موضوع بسیار آزار دهنده به نظر می رسد. البته شما قادر هستید به وسیله پاک نمودن مکالمات گروه این مشکل را تا حدودی رفع نمایید اما در صورتی که پیام جدیدی در گروه ارسال شود دوباره روند کار از سر گرفته خواهد شد. در چنین شرایطی تنها یک راه حل می تواند موثر واقع شود و آن هم خاموش نمودن کامل نوتیفیکیشن های  گروه در این شبکه اجتماعی می باشد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا انجام این کار را به شما بیاموزیم.

برای انجام این کار بایستی به وسیله نسخه تحت وب لینکدین در حساب کاربری خود لاگین نمایید. سپس با مراجعه به اینباکس و انتخاب گزینه More Option در گوشه سمت چپ بالا گزینه Group Conversations را انتخاب کنید. در منوی ظاهر شده انتخاب گزینه Mute Conversations سبب غیر فعال شدن نوتفیکیشن های گروه ها برای این شبکه اجتماعی خواهد شد و با انجام هر فعالیتی در گروه دیگر پیامی برای شما ارسال نخواهد شد. همچنین می توانید اقدام به حذف تمامی پیام های فعلی گروه نمایید.

mute-message-alert

به وسیله اپلیکیشن لینکدین نیز می توانید اقدام به غیرفعال سازی نوتفیکیشن های گروه نمایید. برای این منظور از اپ لینکدین به بخش پیام های خود مراجعه نمایید، سپس با ورود به سربرگ مکالمات گروه و لمس سربرگ آن با صفحه جزئیات مواجه خواهید شد. در این بخش دکمه فعال و غیر فعال نمودن نوتفیکیشن ها را یافته و آن را خاموش نمایید و از شر پیام های مزاحم گروه ها برای همیشه خلاص شوید.

linkedin-conversation-detailslinkedin-mute-conversation

همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم نبودن امکان خاموش نمودن دریافت نوتفیکیشن برای یک گروه خاص یک نقص بزرگ برای این شبکه اجتماعی محسوب می گردد و این موضوع سبب می شود تا شما با نوتفیکیشن های گروه های مختلف کلافه شوید و در نهایت مجبور شوید عطای دریافت نوتفیکیشن را به لقایش بخشیده و به طور کلی قید این ویژگی را بزنید تا از دردسرهای آن خلاصی یابید.

امیدواریم که این ترفند بتواند به شما در استفاده بهتر و حرفه ای تر از این شبکه اجتماعی کمک نماید. نظرات و دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی دیگران را نیز از این ترفند کاربردی آگاه نمایید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *