چگونه در اینستاگرام تصاویر و ویدیوهای زمان دار بفرستیم؟

چگونه در اینستاگرام تصاویر و ویدیوهای زمان دار بفرستیم؟
  • 1395/9/28
  • زهرا معبودی
  • 0

دیگر بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام در حال کپی کردن قابلیت‌های اسنپچت است. ظاهراً این قضیه این قدر ادامه پیدا می‌کند تا یک اپ دیگری را خریداری کرده و او را از گردانه‌ی رقابت خارج کند. آخرین قابلیتی که اینستاگرام از اسنپچت کپی کرده، تصاویر و ویدیوهای محو شونده می‌باشد. شما می‌توانید به اکانت‌هایی که شما آن‌ها را فالو می‌کنید و آن‌ها هم شما را فالو می‌کنند، تصاویر و ویدیوهایی بفرستید که به صورت خودکار منقضی می‌شوند. با این کار شخص موردنظر فقط قادر است یک بار آن محتوا را مشاهده کند.

ارسال تصاویر و ویدیوهای محو شونده

برای ارسال محتواهای محو شونده باید در صفحه‌ی خانگی اپلیکیشن اینستاگرام آیکن دوربینی که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد را لمس کنید. اکنون به سمت بالا سوایپ کرده و تصویر یا ویدیویی را از گالری خود انتخاب نمایید. علاوه بر این با استفاده از دوربین دستگاه هم می‌توانید در همان لحظه یک عکس یا ویدیو تهیه کنید.

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

کپشن یا طرحی که موردنظرتان است را بر روی تصویر اعمال کرده و سپس فلش کوچکی که در سمت راست پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید. حالا مخاطب خود را انتخاب نموده و Send را لمس نمایید.

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

مشاهدهی تصاویر و ویدیوهای محو شونده

هنگامی که یک تصویر یا ویدیوی محو شونده دریافت می‌کنید، یک دکمه‌ی تصویری کوچک در بالای صندوق ورودی شما ظاهر شده و نشان می‌دهد که چه کسی این پیام را برای شما فرستاده است. اگر آن را لمس کنید، محتوا بلافاصله نمایش یافته و تا ۱۸ ثانیه بر روی صفحه‌ی شما باقی می‌ماند. سپس محو می‌شود. گزینه‌ای برای پاسخ دادن این محتواها با تصاویر و ویدیوهای محو شونده‌ی خودتان هم وجود دارد.

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

ارسال ویدوی زمان دار در اینستاگرام

تصاویر و ویدیوهای محو شونده روش خاصی از ارتباطات هستند. آن‌ها در صفحه پیام‌های دایرکت صندوق ورودی ظاهر نمی‌شوند. شما فقط می‌توانید این پیام‌های محو شونده را از یا به اکانت‌هایی که به صورت دو طرفه همدیگر را فالو کرده‌اید دریافت یا ارسال کنید. در این حالت به شکل موثری از اسپم جلوگیری می‌شود.

اخیراً پخش ویدیوهای زنده‌ی اینستاگرام هم فعال شده که ظاهراً چیزی مشابه قابلیت ویدیوهای زنده‌ی فیسبوک اما با فیلترهای بیشتر است.

تصاویر و ویدیوهای محو شونده در دسترس همه‌ی کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. اگر هنوز آن‌ها را ندیده‌اید، حتماً اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه‌ی موجود به‌روز رسانی کنید.

نظر شما در مورد این قابلیت فوق العاده کاربردی اینستاگرام چیست؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و برای اطلاع عموم کاربران این شبکه از این قابلیت امنیتی همین حالا این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان به اشتراک گذارید. برای این کار از دکمه های زیر استفاده کنید

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *