قابلیت ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌ به برنامه واتس‌اپ اضافه می‌شود

قابلیت ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌ به برنامه واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • 1395/9/28
  • مقدم
  • 0

احتمالاً تا به‌حال، پیامی را برای یکی از اعضای خانواده خود یا دوستان‌تان در برنامه واتس‌اپ، به اشتباه ارسال کرده‌اید اما مدتی بعد، متوجه خواهید شد که قابلیتی برای ویرایش پیام ارسالی یا لغو آن در این برنامه، وجود ندارد. قابلیت مذکور در بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان وجود دارد و واتس‌اپ، یکی از معدود برنامه‌هایی است که از قابلیتی برای ویرایش پیام ارسالی استفاده نمی‌کند.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که تیم توسعه واتس‌اپ، به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای این برنامه منتشر خواهد کرد که امکان ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌را به برنامه واتس‌اپ اضافه می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در نسخه آزمایشی جدید برنامه واتس‌اپ، قابلیتی به آن اضافه می‌شود که می‌توانید پیام ارسالی خود را به خانواده یا دوستان‌تان، پیش از آنکه پیام توسط گیرنده آن مشاهده شود، ویرایش نموده و یا ارسال آن‌را لغو کنید. در نسخه‌ فعلی برنامه واتس‌اپ، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا پیام ارسالی خود را حذف نمایند اما پیام، فقط از دستگاه شما حذف خواهد شد و گیرنده پیام، هم‌چنان می‌تواند آن‌را مشاهده نماید.

با اینکه به احتمال زیاد، پس از لغو یا ویرایش پیام ارسال‌شده خود به دوستان و آشنایان‌تان، یک پیام برای آن‌ها مبنی بر ویرایش یا لغو پیام ارسالی شما فرستاده خواهد شد اما حداقل، اگر پیامی را به اشتباه ارسال کرده باشید، گیرنده پیام تا پیش از آنکه آن‌را بخواند، متوجه متن پیام نمی‌شود و می‌توانید متن پیام خود را تغییر دهید.

علاوه‌براین، قابلیت مذکور تنها به پیام‌های متنی محدود نخواهد شد و در صورت ارسال اشتباه یک تصویر یا ویدیو، می‌توانید ارسال آن‌را لغو نمایید.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که قابلیت ویرایش پیام و لغو ارسال آن‌، چه زمانی برای کاربران به صورت عمومی عرضه خواهد شد اما انتظار داریم که تیم توسعه‌دهنده، هر چه سریع‌تر، این قابلیت را برای تمامی کاربران برنامه واتس‌اپ ارائه دهد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *