آیفون ۸ شرکت اپل به فناوری لمسی جدیدی مجهز خواهد بود

آیفون ۸ شرکت اپل به فناوری لمسی جدیدی مجهز خواهد بود
  • 1395/9/29
  • مقدم
  • 0

بنابر شایعات، شرکت اپل برای آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود، تغییرات گسترده‌ای در نظر گرفته است و به همین جهت، آیفون ۸ با پنل اولد عرضه خواهد شد. یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که پنل اولد آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل از یک لایه پلاستیک ساخته خواهد شد و به همین جهت، احتمال می‌دهیم که آیفون ۸ به یک نمایشگر با لبه‌های منحنی مجهز شده باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

برطبق گزارش تازه منتشرشده توسط ۹to5Mac به نقل از یک رسانه کره‌ای، آیفون ۸ شرکت اپل به یک صفحه‌نمایش اولد پلاستیکی مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ دیسپلی، تولید آن‌را بر عهده دارد. در همین رابطه، یک منبع مطلع درباره پنل اولد آیفون پرچم‌دار آینده شرکت اپل می‌گوید:

نسخه اولد آیفون جدید دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی خواهد بود زیرا شرکت اپل از سامسونگ دیسپلی خواسته است تا پنل اولد با یک لایه پلاستیکی تولید نماید. سامسونگ دیسپلی، می‌تواند کمی کم‌تر از ۱۰۰ میلیون واحد پنل اولد برای استفاده در آیفون‌ پرچم‌دار جدید شرکت اپل، تامین نماید.

این گزارش، به نوعی شایعات گذشته مبنی بر عرضه آیفون ۸ با یک طراحی جدید را در مقایسه با آیفون‌های گذشته، تایید می‌کند. براساس آنچه که تابه‌حال فاش شده است، شرکت اپل در سال آینده، سه مدل گوشی آیفون معرفی خواهد کرد و تنها آیفون ۸ به عنوان گوشی پرچم‌دار شرکت اپل، با یک طراحی جدید و پنل اولد همراهی می‌شود.

آیفون 8

علاوه‌بر پنل‌ اولد پلاستیکی که شرکت اپل در گوشی‌ پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود به کار خواهد گرفت، در بخش دیگری از گزارش Korea Herald آمده است که آیفون‌ ۸ به یک فناوری لمسی جدید مجهز می‌شود که به لطف این فناوری، آیفون‌ پرچم‌دار آینده اپل از دیگر گوشی‌های اندرویدی متمایز خواهد شد.

شایعات گذشته، حاکی از این موضوع است که شرکت اپل در نهایت، دکمه Home را از آیفون‌ ۸ کنار خواهد گذاشت و این موضوع، باعث می‌شود تا آیفون پرچم‌دار جدید این سازنده به یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مجهز شده و حاشیه‌های کم‌تری در پایین صفحه‌نمایش وجود داشته باشد.

این موضوع، بدین معنی خواهد بود که حسگر تشخیص اثرانگشت Touch ID باید به مکان جدیدی در پشت گوشی انتقال بیابد و یا شرکت اپل، آن‌را با صفحه‌نمایش ادغام کند. به همین جهت، انتظار داریم که در گزارش Korea Herald، منظور از فناوری لمسی جدید، ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش باشد.

به هرحال، در بخشی از این گزارش آمده است که فناوری جدید لمسی “به دستگاه اجازه می‌دهد تا در صورت لمس هر قسمت از صفحه‌نمایش، واکنش بسیار خوبی نشان دهد”.

با اینکه آیفون ۸ به پنل اولد مجهز خواهد شد، شرکت اپل از پنل LCD در آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس استفاده می‌کند و ال‌جی دیسپلی و JDI، تامین پنل ال‌سی‌دی لازم برای استفاده در این دو مدل را برعهده دارند.

بنابر گزارش‌ها، استفاده از پنل اولد در آیفون ۸ شرکت اپل، باعث خواهد شد تا قیمت نهایی آن به طور قابل‌توجهی در مقایسه با آیفون‌های فعلی، بالاتر باشد و به همین منظور، شرکت اپل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را با قیمتی مشابه با آیفون‌های ۲۰۱۶ به بازار عرضه می‌کند.

بر همین اساس، قیمت آیفون ۷ اس بین ۶۴۹ تا ۸۴۹ دلار متغیر خواهد بود و آیفون ۷ پلاس نیز بسته به مقدار حافظه‌داخلی آن، از ۷۶۹ تا ۹۶۹ دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

منبع: trustedreviews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *