تبلت ال‌جی G Pad III 10.1 با دو گیگابایت حافظه رم و تراشه هشت هسته‌ای معرفی شد

تبلت ال‌جی G Pad III 10.1 با دو گیگابایت حافظه رم و تراشه هشت هسته‌ای معرفی شد
  • 1395/9/29
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی، به‌تازگی از یک تبلت جدید با نام ال‌جی G Pad III 10.1 در کره جنوبی رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر درباره مشخصات‌فنی این تبلت در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

با توجه به مشخصات‌فنی آن، نمی‌توان تبلت جدید ال‌جی را یک محصول خارق‌العاده نامید اما اگر به دنبال یک تبلت جدید برای جست‌وجو در اینترنت، مشاهده فیلم و خواندن کتاب‌های الکترونیکی هستید، تبلت جدید  G Pad III 10.1ال‌جی، نظر مساعد شما را به خود جلب خواهد کرد.

در رابطه با مشخصات‌فنی این محصول، بهتر است با صفحه‌نمایش آن شروع کنیم؛ همان‌طور که از نام تبلت جدید ال‌جی پیداست، این محصول به یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. با توجه به اندازه صفحه‌نمایش، یاد این رزولوشن برای داشتن یک تجربه فوق‌العاده از کار با نمایشگر چندان بالا نباشد اما با این‎حال، بسیار مناسب خواهد بود و چندان مطمئن نیستیم که بتوانید پیکسل‌ها را در صفحه‌نمایش، تشخیص دهید.

علاوه‌براین، تبلت ال‌جی G Pad III 10.1  از نسل چهارم ارتباطات پشتیبانی می‌کند و بنابراین، اتصال به اینترنت بدون وابستگی به وای‌فای امکان‌پذیر خواهد بود.

gsmarena_001-3

شرکت ال‌جی، هم‌چنین تبلت جدید خود را به یک تراشه با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز کرده است که در حال‌حاضر، نوع چیپ‌ست مورداستفاده در این محصول مشخص نشده. تبلت ال‌جی G Pad III 10.1  در کنار این تراشه هشت هسته‌ای، با دو گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ همراه شده است که چندان عملکرد خوبی در اجرای تعدادی زیادی برنامه به صورت هم‌زمان، نخواهد داشت و احتمالاً باز نگه‌داشتن چند برنامه به صورت هم‌زمان، سرعت اجرای برنامه‌ها را به صورت محسوسی پایین می‌آورد.

برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان، تبلت ال‌جی G Pad III 10.1  به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که قابل‌قبول خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، شرکت سازنده از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی تبلت جدید خود استفاده کرده است و برای تصویربرداری با دوربین اصلی نیز، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی در این تبلت جلب‌توجه می‌کند.

ابعاد تبلت جدید ال‌جی جی پد III 10.1، ۲۵۶٫۲ در ۱۶۷٫۹ در ۶٫۷ تا ۷٫۹ میلی‌متر است و این تبلت، نزدیک به ۵۱۰ گرم وزن دارد. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ گوگل به همراه رابط‌کاربری اختصاصی شرکت سازنده، بر روی تبلت جدید ال‌جی اجرا می‌شود. به منظور تامین انرژی موردنیاز برای صفحه‌نمایش و پردازنده، شرکت ال‌جی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت در تبلت G Pad III 10.1 استفاده کرده است که در حال‌حاضر، میزان ماندگاری شارژ باتری اعلام نشده.

تبلت ال‌جی G Pad III 10.1 به یک پایه مجهز شده است و می‌توانید تبلت را بر روی آن تا ۷۰ درجه تنظیم نمایید. یک رابط‌کاربری مخصوص نیز بر روی این تبلت وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا از تبلت جدید ال‌جی به عنوان یک ساعت رومیزی یا قاب دیجیتال برای نمایش تصاویر و عکس‌های خانوادگی خود، استفاده نمایید.

در حال‌حاضر، عرضه تبلت ال‌جی G Pad III 10.1به بازار کره‌ جنوبی محدود شده است و شرکت سازنده برای این محصول، قیمتی نزدیک به ۳۶۰ دلار را در نظر گرفته. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که شرکت سازنده، تصمیمی برای عرضه این تبلت در بازارهای دیگر دارد یا خیر. البته، شرکت ال‌جی اعلام کرده است که در سال آینده میلادی، نسخه مخصوصی از تبلت ال‌جی G Pad III 10.1 را با قلم ارائه می‌دهد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *