رنگ جدید گوشی شیائومی می میکس به‌زودی عرضه خواهد شد

رنگ جدید گوشی شیائومی می میکس به‌زودی عرضه خواهد شد
  • 1395/10/2
  • مقدم
  • 0

گوشی شیائومی می میکس به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ به شمار می‌رود و به همین جهت، شرکت سازنده تنها بر روی ویژگی‌ها و تفاوت‌های این محصول، تمرکز کرده است و گوشی شیائومی می میکس، تنوع رنگ چندانی ندارد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت شیائومی برای رونمایی از نسخه سفید رنگ گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برای اطلاع، گوشی شیائومی در حال‌حاضر، تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است و از آنجایی‌که این گوشی در تعداد محدودی تولید شده؛ انتظار نمی‌رفت که شرکت سازنده برای معرفی یک رنگ دیگر از گوشی بدون حاشیه خود، آماده شود. به‌تازگی، یک خرده‌فروش، مدل سفید رنگ گوشی شیائومی می میکس را در فروشگاه خود لیست کرده است. البته انتشار شایعات در رابطه با رنگ جدید گوشی شیائومی می میکس، از ماه گذشته با انتشار تصاویری از مدل سفید رنگ آن آغاز شد و لیست‌شدن این گوشی در یک فروشگاه، به شایعه عرضه شیائومی می میکس در یک رنگ جدید، اعتبار می‌دهد.

البته برای عرضه جهانی مدل سفید رنگ گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس، چندان نباید امیدوار باشید و انتظار می‌رود که شرکت سازنده، نسخه سفید رنگ آن‌را همانند مدل فعلی گوشی بدون حاشیه خود، تنها در چین ارائه دهد. با این‌حال، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که محصولات شیائومی را به صورت جهانی عرضه می‌کنند، نسخه جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس را خریداری نمایید.

white-xiaomi-mi-mix-gets-listed-at-retailer-it-could-go-on-sale-soon-511178-3

نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی می میکس با قیمتی مشابه با مدل مشکی آن، عرضه خواهد شد و این، بدین معنی خواهد بود که برای خریداری گوشی شیائومی می میکس، باید مبلغی نزدیک به ۴۳۰ دلار پرداخت نمایید. باید مدنظر داشته باشید که این قیمت، برای مدل پایه شیائومی می میکس با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی محتوا در نظر گرفته شده است و مدل دیگر این گوشی با شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، قیمت بیشتری دارد.

برای آشنایی با مشخصات‌فنی گوشی شیائومی می میکس، باید گفت که گوشی بدون حاشیه شیائومی به یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. هم‌چنین، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در گوشی بدون حاشیه شیائومی، ۸۳٫۶ درصد است.

white-xiaomi-mi-mix-gets-listed-at-retailer-it-could-go-on-sale-soon-511178-2

در سایر مشخصات‌فنی، گوشی شیائومی عملکرد خوبی دارد و نیاز کاربران را از یک گوشی پرچم‌دار، به خوبی مرتفع می‌کند. به همین جهت، گوشی شیائومی می میکس به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی مجهز شده است و از یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، استفاده می‌کند. هم‌چنین، گوشی شیائومی می میکس به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی بر خلاف گوشی‌های هوشمند دیگر به دلیل حذف حاشیه بالای نمایشگر، در حاشیه پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است اما عملکرد بسیار خوبی دارد.

در رابطه با مشخصات‌فنی مدل سفید شیائومی می میکس، در حال‌حاضر نمی‌دانیم که شرکت سازنده، عرضه آن‌را به مدل پایه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی محدود می‌کند یا تصمیم دارد تا نسخه سفید رنگ گوشی بدون حاشیه خود را همانند مدل مشکی آن، در دو نسخه ارائه دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *