چگونه در صفحه نتایج گوگل لینک خام سایت ها را کپی کنیم؟

چگونه در صفحه نتایج گوگل لینک خام سایت ها را کپی کنیم؟
  • 1395/10/5
  • زهرا معبودی
  • 0

گاهی اوقات هنگام جستجو در گوگل، با لینک هایی مواجه می شویم، که نیاز داریم آن ها را کپی کنیم. اگر همین حالا این موضوع را تست کنید متوجه خواهید شد، که اگر مستقیما از صفحه نتایج گوگل، لینکی را در کلیپبرد ذخیره کنید، با یک آدرس عجیب و غریب روبرو می شوید، که دوباره شما را به صفحه نتایج می آورد.

Google search link fix

برای اینکه بتوانید هنگام کپی کردن لینک ها از صفحه نتایج گوگل، لینک مورد نظر به طور دقیق ذخیره شود، می توانید از یک افزونه استفاده کنید. این اپلیکیشن Google search link fix نام دارد که هم اکنون از طریق مرورگر فایرفاکس در اختیارتان قرار گرفته تا بتوانید به سادگی، لینک ها را همانطوری که نمایش داده می شوند، کپی کنید.

برای نصب افزونه Google search link fix کلیک کنید

بعد از اینکه این نرم افزار را نصب کردید، باید مرورگر را ریستارت کنید تا تغییرات به طور کامل روی مرورگر ذخیره شود. برای ریستارت کافی است، دکمه ریستارت، که بعد از نصب روی مرورگر نمایش داده می شود را کلیک کنید یا اینکه، مرورگر را یک بار ببندید و باز کنید.

بعد از اینکه افزونه فعال شد، دوباره به صفحه سرچ گوگل بروید و چیزی دلخواه سرچ کنید. در ادامه روی یک لینک راست کلیک کنید و لینک مورد نظر را کپی کنید. حالا متوجه خواهید شد که لینک بدون هیچ قسمت اضافه ای، به طور کاملا اختصاصی ذخیره می شود که بعد از انتقال آن به آدرس بار مرورگر، می توانید به سادگی، وارد سایت و لینک شوید. در این شرایط مثل وضعیت قبل مجددا وارد صفحه نتایج گوگل نمی شوید.

Google search link fix

بدین صورت می توانید با یک ابزار کاربردی و ساده کارایی خود را در کار کردن با موتورهای جستجو افرایش دهید. این افزونه در موتورهای جستجوی گوگل و  Yandex  کاملا امتحان خود را پس داده و عملکرد خوبی را ارائه داده است.

نظرتان در مورد این آموزش کاربردی چیست؟ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر کنید.

منبع: گویاآی تی

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *