راهنمای خرید: باریک ترین گوشی های موجود در بازار کدامند؟

راهنمای خرید: باریک ترین گوشی های موجود در بازار کدامند؟
  • 1395/10/5
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی های سازنده اسمارت ها چند سالی است که علاوه بر زیبایی، سخت افزار و قابلیت های ریز و درشت محصولات تولید شده خود توجه ویژه ای نیز به ظرافیت، باریک تر و کم وزن تر بودن آن داردند. در راهنمای خرید امروز مجله اینترنتی گویا آی تی قصد داریم ۶ مورد از باریک ترین گوشی های فعلی بازار را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

هواوی P9

 هواوی-P9

جدید ترین پرچم دار کمپانی هوآوی، P9 است که علاوه بر سخت افزار قدرتمند و جذاب خود باریک، خوش دست و کم وزن نیز هست. این محصول از یک بدنه فلزی، دوربین دوگانه ساخت کمپانی لایکا و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار می باشد. این محصول در مدل پایه ی خود دارای ۳۲ گیگابایت رم می باشد. این اسمارت فون همچنین از حسگر اثر انگشت نیز بهره مند می باشد. در صورتی که از این گوشی جذاب خوشتان آمده اما قادر به پرداخت هزینه بالای آن نیستید، p9 lite گزینه مناسبی است که کمپانی هوآوی با همین ظاهر و امکانات کمتر به عنوان یک میان رده اقتصادی بسیار با کیفیت روانه بازار نموده است.

وزن ۱۴۴گرم
نمایشگر ۵٫۲ اینچ
ضخامت ۶٫۹۵ میلی متر

HTC One A9

htc-one-a9

HTC One A9 یک محصول با کیفیت و جذا از کمپانی اچ تی سی است که طراحی جذاب آن شباهت بسیار زیادی به آیفون های کمپانی اپل دارد. این گوشی از یک بدنه سبک، باریک و براق تولید شده است. HTC One A9 از نسخه ۶٫۰ اندروید (مارشمالو) بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حسگر اثر انگشت و دوربین با کیفیت می باشد. می توان گفت این اسمارت فون یکی از میان رده های جذاب فعلی موجود در بازار است.

وزن ۱۴۳گرم
نمایشگر ۵ اینچ
ضخامت ۷٫۲۶ میلی متر

 

شیائومی Mi 5

xiaomi-mi-5

کمپانی شیائومی چند سالی است که در صنعت اسمارت فون ها جایگاه خوبی برای خود دست و پا نموده است. هرچند عمده فروش محصولات این کمپانی در آسیا و بخشی اروپاست و در بسیاری دیگر از کشور های جهان یک برند ناشناخته به حساب می آید. پس از آخرین پرچمدار کمپانی شیائومی تقریبا دو سال طول کشید تا Xiaomi Mi 5 روانه بازار شد.طراحی فوق العاده این پرچمدار شیائومی نشان دهنده این است که کمپانی های چینی نیز پس از سال ها کپی برداری تصمیم گرفته اند به طراحی های انحصاری دست بزنند. این اسمارت فون خوش چهره از یک دوربین توانا و رابط کاربری اختصاصی  MIUI  بهره مند است.

وزن ۱۳۹گرم
نمایشگر ۵٫۲ اینچ
ضخامت ۷٫۲۵ میلی متر

 

هواوی Mate S

هواوی-Mate-S

یگی دیگر از اسمارت فون های این دسته ساخت کمپانی هوآوی است. هواوی Mate S  یک محصول باریک و جذاب است که با دارا بودن پنل پشتی خمیده به هرچه ارگونومیک تر بودن محصول نیز کمک بسیاری نموده است. این محصول با دارا بودن صفحه نمایش بسیار حساس و یک بدنه فلزی به همراه رابط کاربری شخصی سازی شده هوآوی تولید و عرضه شده است.

وزن ۱۵۶گرم
نمایشگر ۵٫۵ اینچ
ضخامت ۷٫۲ میلی متر

 

(۲۰۱۶) Galaxy A5 6

۲۰۱۶-galaxy-a5-6

این محصول کمپانی سامسونگ که از یک بدنه ترکیبی شیشه ای و فلزی تولید شده است فیمت مناسب تری به نسبت سایر محصولات این کمپانی داراست. A5 2016 هرچند در میان محصولات میان رده سامسونگ جایگاه نسبتا مناسبی را داراست اما تست های مختلف نشان می دهند که عملکرد و سرعت چندان بالایی را دارا نمی باشد.

وزن ۱۵۵گرم
نمایشگر ۵ اینچ
ضخامت ۷٫۳ میلی متر

 

OnePlus X

oneplus-x

وان پلاس یکی دیگر از کمپانی های نوپای چینی است که به تازگی جایگاه خوبی در بازار اسمارت فون ها یافته است.  OnePlus X یکی از جدید ترین محصولات این کمپانی است که در اغلب بازار های جهانی عرضه گردیده است. بدنه این محصول از فلز ساخته شده و پنل پشتی آن از جنس شیشه می باشد. ظرافت و طراحی بی نظیر این محصول چشم شما را خیره خواهد کرد.

وزن ۱۳۸گرم
نمایشگر ۵ اینچ
ضخامت ۶٫۹ میلی متر

 

امیدواریم این راهنمای خرید برای کسانی که علاقه بسیاری به گوشی های ظریف و باریک دارند در انتخاب محصول مورد نظر خود مفید و موثر واقع گردد. در صورت تمایل می توانید محصولات باریک دیگری که جایشان در این لیست خالی به نظر می رسد از طریق بخش نظرات با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *