رندر جدید از یک طراحی تکراری برای گوشی ال‌جی جی ۶ حکایت می‌کند

رندر جدید از یک طراحی تکراری برای گوشی ال‌جی جی ۶ حکایت می‌کند
  • 1395/10/7
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی تا چند ماه آینده از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد و طراحی، یکی از مواردی است که کم‌تر در شایعات، به آن پرداخته می‌شود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد ال‌جی جی ۶ با طراحی نزدیک به نسل گذشته خود به بازار عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

رندر گوشی ال‌جی جی ۶ توسط کاربری ارائه شده که پیش‌تر، رندرهای دقیقی را از گوشی‌های هوشمند سامسونگ و ال‌چی منتشر کرده است. با قضاوت براساس رندر جدید، به‌نظر می‌رسد که پرچم‌دار آینده شرکت ال‌جی با طراحی نزدیک به نسل گذشته خود به بازار عرضه می‌شود و حسگر اثرانگشت به همراه ماژول دوربین دوگانه در پشت گوشی جای گرفته است. هم‌چنین، در بخشی از رندر جدید، مشاهده می‌شود که حسگر اثرانگشت در بالای گوشی قرار دارد.

با این‌حال، سوال بسیار مهم‌تری در رابطه با گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت‌ ال‌جی وجود دارد و آن، این است که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ با طراحی نیمه ماژولار همانند نسل گذشته خود، عرضه خواهد شد یا شرکت سازنده، تصمیمی برای تکرار این اشتباه ندارد و پرچم‌دار جدید ال‌جی، هم‌سو با گوشی‌های هوشمند دیگر بازار توسعه یافته است.

ال‌جی جی 6

شرکت ال‌جی در پیاده‌سازی طراحی نیمه ماژولار گوشی ال‌جی جی ۵ چندان موفق نبوده است و کاربران، از وسیله‌های جانبی که برای توسعه قابلیت‌های این گوشی ارائه شده؛ چندان رضایت ندارند. به همین جهت، هنوز نمی‌دانیم که ال‌جی، این ایده ناپخته را از گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود کنار می‌گذارد یا هم‌چنان به کاربردی بودن آن، اطمینان دارد.

 براساس شایعات، گوشی ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی یا ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ یا تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

با توجه به اینکه تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تا ماه فوریه عرضه نخواهد شد، بسیار بعید است که شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را (در صورت صحت‌داشتن شایعات مبنی بر عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ در ماه مارس) با این تراشه عرضه نماید. این سازنده کره‌ای، پیش‌تر با عرضه ال‌جی جی ۴ با تراشه اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکام در زمانی‌که گوشی‌های پرچم‌دار به تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز شده بودند، نشان داد که چندان به اعداد و ارقام اهمیت نمی‌دهد و تجربه کاربری، یکی از مهم‌ترین عواملی است که در هنگام توسعه گوشی‌های هوشمند خود، در نظر می‌گیرد؛ البته در برخی موارد، این مورد نیز برای شرکت سازنده، بی‌اهمیت می‌شود!

انتظار می‌رود که گوشی ال‌جی جی ۶ با شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شود و عملکرد بسیار بهتری در بخش عکاسی و فیلم‌برداری در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ داشته باشد.

هم‌چنین، امیدواریم که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در مقایسه با نسل گذشته خود، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش کم‌تری داشته باشد زیرا در نسل گذشته، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش قابل‌توجه بود و این موضوع، به عنوان یک نقطه ضعف برای گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۵ شرکت ال‌جی، به شمار می‌رود.

در بخشی از شایعات مربوط به گوشی ال‌جی جی ۶ آمده است که این گوشی از یک بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کند اما به طور کلی، چندان در این رابطه نمی‌توان اطمینان داشت و به احتمال زیاد، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با یک بدنه فلزی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *