آموزش ریست هارد گوشی هووای g510

آموزش ریست هارد گوشی هووای g510
  • 1395/10/8
  • زهرا معبودی
  • 0

برای تمامی گوشی ها این اتفاق می افتد که گاهی دچار اختلالاتی بشوند. گاهی اختلالات بوجود آمده بخاطر عملکرد نرم افزارهای داخلی گوشی است اما گاهی اپلیکیشن هایی که روی آن نصب می شوند مخل عملیات گوشی می شوند. اخیرا این موضوع در گوشی های هوواوی به طور مکرر دیده شده است. گویا آی تی در این قسمت از آموزش تصمیم دارد به آموزش روش ریست گوشی هواوی بپردازد.

عموما در تمامی گوشی ها، در عملیات فشردن دکمه پاور یک گزینه به نام ریستارت وجود دارد.

هنگامی که اختلالی رخ می دهد، می توان برای شروع این گزینه را تست کرد. با زدن این دکمه، گوشی خاموش و روشن می شود و برنامه ها از اجرا باز می ایستند تا عامل مخرب عملکرد صحیح گوشی، نیز متوقف شود.

 ریست هارد گوشی هووای g510

اما گاهی با ریست نرم و استفاده از این دکمه نمی توان مشکل را حل کرد. حتی گاهی گوشی به حالتی قرار می گیرد که نمی توان  گزینه های دکمه پاور را باز کرد. در چنین شرایطی بهترین کار، انجام ریست سخت است. ریست سخت یا هارد ریست در گوشی های اندرویدی تقریبا شبیه به هم می باشد اما ممکن است برای برندهای مختلف کمی موضوع متفاوت باشد.

چگونه گوشی هووای g510 را ریست کنیم؟

ابتدا گوشی را خاموش نمایید.

در مرحله بعد باید دو دکمه volume up و  power را با هم بگیرید. این دو دکمه را انقدر بگیرید که بتوانید لوگوی اندروید را مشاهده کنید.

وقتی لوگوی اندروید را مشاهده کردید، بعد از لحظه ای وارد حالت ریکاوری می شوید.

در این حالت دکمه هایی به شما نمایش داده می شود که باید بین آن ها حرکت کنید و گزینه مورد نظر را پیدا کنید.

در این حالت باید به دنبال گزینه wipe data/factory rese باشید. برای حرکت بین گزینه ها از دکمه های ولوم استفاده کنید. وقتی که به این گزینه رسیدید، نشان گر را روی آن قرار دهید ( یعنی آن را در حالت انتخاب قرار داده ) و بعد دکمه پاور را فشار دهید.

در ادامه سیستم از شما سوالی می پرسد که باید گزینه yes را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب این گزینه مجددا پاور را بگیرید.

بعد از این کار، گوشی شما شروع به فرمت شدن می کند.

در ادامه باید دکمه reboot را انتخاب کنید و در نهایت دکمه پاور را بز بزنید

 کمی صبر کنید. گوشی شما ریست می شود.

 ریست هارد گوشی هووای g510

نکته بسیار مهمی که در هارد ریست وجود دارد این است که با این کار، تمام اطلاعات گوشی شما حذف می شود بنابراین قبل از این کار به این موضوع دقت داشته باشید و ترجیحا از محتویات گوشی خود بک آپ بگیرید.

نظر شما در مورد روش ریست سخت این گوشی چیست؟ آیا روش ریست کردن گوشی هواووی، در تمام گوشی های این برند یکسان است؟ در صورتی که در این باره تجربه ای دارید ان را در اختیار ما و دیگر کاربران گویا آی تی قرار دهید. همچنین اگر یک جایگزین برای ریست هارد می شناسید آن را در بخش نظرات ذکر کنید و این مطلب را در نهایت روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *