شرکت اپل از یک آیفون با صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی آمولد رونمایی خواهد کرد

شرکت اپل از یک آیفون با صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی آمولد رونمایی خواهد کرد
  • 1395/10/10
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل برای سال آینده از سه گوشی هوشمند آیفون رونمایی خواهد کرد و یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که این سازنده برای گوشی‌ پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود، یک آیفون با نمایشگر ۵٫۸ اینچی آمولد را در نظر گرفته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، باشید.

نشریه تایوانی دیجی‌تایمز گزارش می‌دهد که منابع زنجیره تامین قطعات گوشی‌های هوشمند، به تازگی از توسعه یک آیفون ۵٫۸ اینچی شرکت اپل مطلع شده‌اند که توسط شرکت سامسونگ، ساخته خواهد شد. این مدل از گوشی‌های هوشمند جدید شرکت اپل، به یک پنل اولد مجهز شده است و همان‌طور که قبلاً شنیدیم، از یک فرم جدید استفاده می‌کند؛ به همین جهت، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در مقایسه با مدل‌های گذشته کم‌تر خواهد بود و دکمه Home حذف شده است.

هم‌چنین، اعلام شده است که شرکت اپل برای دو مدل دیگر از پنل ال‌سی‌دی (LCD) استفاده خواهد کرد و شرکت سامسونگ، تنها به صورت انحصاری توسعه مدل سوم را بر عهده گرفته است. براساس شایعات، شرکت اپل، آیفون پرچم‌دار جدید خود را با یک نمایشگر لبه منحنی عرضه خواهد کرد و به همین جهت، شرکت اپل از یک پنل اولد از جنس پلاستیک در آیفون ۸ استفاده می‌کند.

آیفون

گزارش شده است که شرکت اپل، انتظار دارد تا نزدیک به ۷۰ میلیون واحد از گوشی‌ آیفون خود را با پنل اولد به فروش برساند و شرکت سامسونگ، تنها سازنده‌ای است که می‌تواند پنل اولد موردنیاز برای استفاده در گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اپل را در این تعداد، تولید نماید. با توجه به این موضوع که تولید تمامی نسخه‌های آیفون جدید شرکت اپل با نمایشگر اولد غیرممکن است، چندان غیرمنتظره نخواهد بود که به منظور کاهش قیمت دو مدل دیگر از آیفون ۲۰۱۷ شرکت اپل، این سازنده از پنل LCD در آن‌ها استفاده کند.

 علاوه‌براین، شرکت اپل با شرکت ژاپنی Nissha Printing  برای سنسورهای لمسی که در آیفون‌های مجهز به پنل آمولد استفاده خواهد شد، قرارداد بسته است و مسئول سرهم‌کردن قطعات برعهده سامسونگ دیسپلی یا TPK هولدینگ و General Interface Solution خواهد بود. منبع انتشار این شایعه، هم‌چنین فاش کرده است که شرکت اپل در ماه مارس، تولید آیفون‌های جدید خود را پیش از رونمایی احتمالی در ماه سپتامبر آغاز می‌کند.

این شایعات در حالی منتشر شده است که پیش‌تر نیز، فاش شد آیفون پرچم‌دار شرکت اپل برای سال ۲۰۱۷ از یک نمایشگر بزرگ‌تر از ۵٫۵ اینچی استفاده می‌کند اما با توجه به برش‌زدن بخش‌هایی از پنل و پوشیده شدن آن، تنها نزدیک به ۵٫۱ تا ۵٫۲ اینچ از صفحه‌نمایش قابل استفاده است.

براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت اپل، آیفون‌ پرچم‌دار جدید خود را ۱۵۰ دلار بیشتر در مقایسه با قیمت آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس، قیمت‌گذاری می‌کند و البته، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با قیمتی مشابه با آیفون‌های ۲۰۱۶ در سه مدل ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

به همین جهت، قیمت پایه مدل آیفون ۷ اس از ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود و در صورت تمایل برای خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن، باید مبلغی نزدیک به ۸۴۹ دلار بپردازید. هم‌چنین، قیمت آیفون ۷ اس پلاس از ۷۶۹ دلار آغاز خواهد شد و خرید مدل رده‌بالای آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، تنها با پرداخت ۹۶۹ دلار امکان‌پذیر است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *