شرکت سامسونگ از دو تبلت ویندوزی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد

شرکت سامسونگ از دو تبلت ویندوزی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد
  • 1395/10/10
  • مقدم
  • 0

تبلت‌های هیبریدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز، فروش بسیار خوبی دارند و این موضوع باعث شده است تا سازندگان زیادی با توجه به فروش آن‌ها، محصولات مشابهی را در بازار ارائه دهند. شرکت سامسونگ نیز از تبلت ویندوزی گلکسی تب پرو S رونمایی کرده است اما یک شایعه جدید نشان می‌دهد که این سازنده، به‌زودی دو تبلت جدید هیبریدی را در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

بنابر شایعات تازه منتشرشده، یکی از این دو تبلت با شماره مدل SM-W720 توسعه داده شده است و به عنوان یک نسخه جدید، جایگزین تبلت ویندوزی گلکسی تب پرو S با شماره مدل SM-W700 خواهد شد. با توجه به اینکه شماره مدل‎‌ آن‌ها تقریباً مشابه است و نزدیک به یک سال از معرفی تبلت ویندوزی گلکسی تب پرو S می‌گذرد، چندان دور از انتظار نیست که شرکت سامسونگ، مدل جدید این تبلت ویندوزی را ارائه دهد.

برای اطلاع، تبلت گلکسی تب پرو S به عنوان یک رقیب برای تبلت هیبریدی سرفیس پرو ۴ مایکروسافت ارائه شد و این تبلت ویندوزی سامسونگ، به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده بود. نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p  و سخت‌افزار مناسب مانند تراشه اینتل Core M با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD، از دیگر مشخصاتی است که تبلت گلکسی تب پرو S ارائه می‌دهد.

سامسونگ

فعلاً نمی‌دانیم که شرکت سامسونگ، چه تغییراتی را در مشخصات‌فنی تبلت ویندوزی جدید خود با شماره مدل SM-W720 اعمال می‌کند و مشخصات‌فنی این تبلت، بیش‌تر در حد گمانه‌زنی است. با این‌حال، انتظار می‌رود که تبلت هیبریدی جدید سامسونگ، به همان نمایشگر QHD مدل قبلی مجهز باشد و با نسل جدید تراشه‌های Core M شرکت اینتل، ارائه شود. افزایش مقدار حافظه رم، از دیگر گمانه‌زنی‌های موجود در رابطه با تبلت هیبریدی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-W720 است.

تبلت دیگری که شرکت سامسونگ به صورت رسمی معرفی خواهد کرد، با شماره مدل SM-W620 فاش شده است که احتمالاً به عنوان نسخه کوچک‌تر تبلت هیبریدی SM-W720 ارائه می‌شود و به سخت‌افزار نسبتاً ضعیف‌تری مجهز شده است که البته، قیمت آن‌را کاهش می‌دهد. با توجه به این موضوع که تبلت ۱۲ اینچی ویندوزی برای برخی از کارها چندان مناسب نیست، هنوز نمی‌توان اندازه صفحه‌نمایش تبلت هیبریدی سامسونگ با شماره مدل SM-W620 را پیش‌بینی نمود؛ با این‌حال، ممکن است شرکت سامسونگ به جای کاهش اندازه صفحه‌نمایش، از یک نمایشگر با رزولوشن پایین‌تر در تبلت هیبریدی میان‌رده جدید خود استفاده کند.

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 در آمریکا حضور دارد اما احتمالاً از هیچ گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نخواهد کرد. گمان می‌رود که سامسونگ در این نمایشگاه، چندین بلندگوی بی‌سیم و ساندبار جدید را ارائه دهد و هم‌چنین، تعدادی از تلویزیون‌های جدید خود را معرفی نماید. در کنار این محصولات، رونمایی از دو تبلت ویندوزی هیبریدی جدید توسط شرکت سامسونگ، قابل پیش‌بینی است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *