سورپرایز کاربران با بدنه شیشه ای LG G6

سورپرایز کاربران با بدنه شیشه ای LG G6
  • 1395/10/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بدنه زیرین شیشه‌ای، صفحه‌نمایش فاقد حاشیه و چند ویژگی جدید دیگر پرچمدار بعدی ال‌جی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گویا آی تی – در طی چند روز گذشته اخبار و شایعات متعددی درباره‌ی پرچمدار شرکت ال‌جی یعنی G6 در سراسر وب پخش شد. شایعات این طور می‌گویند که ال‌جی طراحی ماژولار (که با معرفی مدل G5 صحبت‌های آن شروع شده بود) را کنار گذاشته و البته عموم کاربران از آن استقبال نکردند را کنار گذاشته و ترجیح داده همان طراحی سنتی را ادامه داده و به تغییر شکل و شمایل G5 بسنده کند.

حال منبعی دیگر اقدام به درز اخبار جدیدی کرده که اطلاعات بیشتری درباره سورپرایز ال‌جی به کاربران می‌دهد. این منبع که نخواسته نامش فاش شود این طور گفته که بدنه پشتی G6 یک پنل شیشه‌‌ای یکپارچه به نام ”۲٫۵D Display“ است. البته نگران نباشید، ۲٫۵D فناوری عجیب و غریبی نیست، بلکه عبارتی است که برای توصیف صفحه شیشه‌ای این مدل جدید به کار می‌رود که فاقد هر گونه لبه‌ی اضافی بوده و طراحی قوس‌مانند آن به صورتی انجام شده که بدنه‌ی گوشی کاملا یکپارچه بوده و این تلفن‌هوشمند را بیش از پیش زیبا کرده است. به خاطر وجود این قوس‌ها در دو طرف تلفن، ال‌جی ترجیح داده از عبارت ۲٫۵D برای نامگذاری خلاقیت جدید خود استفاده نماید.

این طور به نظر می‌رسد که قرار است ویژگی‌های شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب هم به پرچمدار ال‌جی اضافه شوند؛ ویژگی‌هایی که طرفداران این شرکت مدت‌های مدیدی است که منتظر اضافه شدن آنها به محصولات این شرکت بوده‌اند. با توجه به این سری مدل‌های گالکسی شرکت سامسونگ رقیب اصلی محصولات این شرکت محسوب می‌شوند، ال‌جی چاره‌ای ندیده که در برابر خواسته طرفداران تسلیم شود. احتمالا اندازه صفحه‌نمایش در مدل جدید تغییری نخواهد کرد و شاهد همان صفحه ۵٫۳ اینچی مدل G5 خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *