صفحه‌ی دانلود بازی سوپر ماریو در فروشگاه گوگل‌پلی فعال شد

صفحه‌ی دانلود بازی سوپر ماریو در فروشگاه گوگل‌پلی فعال شد
  • 1395/10/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

بازی Super Mario Run به لطف رونمایی توسط اپل در نشست رونمایی از آیفون ۷ حسابی سر و صدا کرد و رسما ساخته شدن این بازی برای ابزارهای سیار از سوی شرکت نینتندو اعلام شد.

گویا آی تی – این بازی چند هفته پیش منتشر شد و ظرف چند روز آمار ۴۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشت. البته سر و صدا این بازی خیلی زود خوابید چرا که کاربران متوجه شدند نسخه دانلود شده تنها نگارشی محدود شده از این بازی محبوب است که تنها کاری که در آن می‌توان انجام دادن لمس صفحه‌نمایش برای پرش کاراکتر بازی است.
با این وجود کاربران اندروید در حال حاضر حتی به این نسخه‌ی محدود شده هم دسترسی ندارند. نینتندو برای انتشار این بازی برای اندروید فرصت بیشتری نیاز دارد و رسما اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه مخصوص بازی برای سیستم‌عامل گوگل است. اما متاسفانه هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه‌ی این بازی برای کاربران اندروید نداریم. تنها خبر موثقی که در این زمینه منتشر شده، انتشار حتمی آن در سال ۲۰۱۷ است.
البته احتمالا خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کنیم شاهد عرضه آن برای اندرویدی‌ها باشیم. صفحه‌ی بازی Super Mario Run در فروشگاه پلی‌استور فعال شده و کاربران امکان پیش‌ ثبت نام برای بازی را پیدا کرده‌اند. به این معنی که بعد از ثبت‌نام به محض انتشار رسمی بازی، شما خبردار خواهید شد. در مورد آی‌او‌اس هم دقیقا چنین روشی به کار گرفته شد؛ یعنی در فروشگاه اپ‌استور هم صفحه‌ای برای همین منظور در نظر گرفته شد و به محض رونمایی از بازی در همایش ماه سپتامبر، صفحه پیش‌ ثبت‌نام آن در فروشگاه بر پا شده و کاربران آیفون امکان ثبت‌نام برای اطلاع از زمان انتشار را پیدا کردند.
با توجه به این که از زمان برپایی صفحه‌ی پیش ثبت‌نام تا انتشار رسمی در آی‌او‌اس که سه ماه طول کشید، آیا کاربران اندروید هم باید برای تجربه Super Mario Run هم همین مقدار صبر کنند؟! متاسفانه معلوم نیست اما امیدواریم این بازی زودتر از این تاریخ منتشر شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *