گوشی جدید ایسوس X00GD با یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت فاش شد

گوشی جدید ایسوس X00GD با یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت فاش شد
  • 1395/10/12
  • مقدم
  • 0

با اینکه وضعیت فروش گوشی‌های ایسوس در بازار چندان مناسب نیست اما این موضوع، باعث نمی‌شود تا این سازنده از حضور در بازار گوشی‌های هوشمند دست بکشد. به همین جهت، انتظار داریم که شرکت ایسوس در سه ماهه اول سال آینده در نمایشگاه CES 2017 در اوایل ژانویه یا در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. به‌تازگی، مشخصات‌فنی گوشی جدید ایسوس X00GD  با یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپری فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

یکی از گوشی‌های هوشمند جدیدی که شرکت ایسوس در اوایل ژانویه به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد کرد، احتمالاً یک گوشی با شماره مدل X00GD است. البته واضح است که این نام نهایی گوشی جدید ایسوس برای عرضه در بازار نخواهد بود و در حال‌حاضر، این شماره مدل، تنها چیزی است که در رابطه با نام‌گذاری گوشی جدید ایسوس می‌دانیم.

در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی، اطلاعات جدیدی با توجه به لیست‌شدن آن در TENNA به‌دست آمده است. بر همین اساس، باید گفت که گوشی ایسوس X00GD یک گوشی‌هوشمند با نمایشگر چندان بزرگ نیست و تنها به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی IPS اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

 هم‌چنین، یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته به این گوشی قدرت می‌دهد اما فعلاً نمی‌دانیم که این تراشه توسط مدیاتک توسعه داده شده است یا شرکت ایسوس، گوشی جدید خود را با یک تراشه ساخت کوالکام عرضه می‌کند. با این‌حال، با توجه به اینکه گوشی ایسوس X00GD بیشتر به یک گوشی میان‌رده شباهت دارد، انتظار داریم که شرکت سازنده از یک تراشه هلیو پی مدیاتک برای کاهش قیمت نهایی آن استفاده کرده باشد.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و یک باتری با ظرفیت بالا

ایسوس X00GD

با توجه به اینکه گوشی جدید ایسوس یک محصول میان‌رده بیشتر نیست، بنابراین شاید چندان به آن اهمیت ندهید اما براساس شایعات، یکی از قابلیت‌های برجسته گوشی ایسوس X00GD، مجهزشدن آن به یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و با توجه به استفاده از سخت‌افزار میان‌رده در این گوشی، انتظار داریم که ماندگاری باتری بیشتر از دو روز باشد که خارق‌العاده است.

هم‌چنین، اطلاعات به‌دست‌آمده از دریافت تاییدیه TENNA برای این مدل، نشان می‌دهد که گوشی ایسوس X00GD بسته به مقدار حافظه رم مورداستفاده در آن، در نسخه‌های مختلف با دو گیگابایت، سه گیگابایت و چهار گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. مدل‌های متفاوت این گوشی، هم‌چنین حافظه‌های داخلی متفاوتی نیز دارد و در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به ارائه آن با اسلات سیم‌کارت نشده است اما انتظار داریم که شرکت ایسوس، اسلات حافظه میکرو اس‌دی را برای این گوشی در نظر گرفته باشد.

در پشت گوشی ایسوس X00GD، از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است و برای فیلم‌برداری در محیط‌های کم‌نور، یک فلاش LED دوگانه به کمک دوربین اصلی می‌آید. ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری نیز، به کمک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی جلوی گوشی جدید ایسوس صورت می‌گیرد.

ابعاد گوشی ایسوس X00GD با وجود استفاده از یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت در آن، تنها ۱۴۹٫۵ در ۷۳٫۵ در ۸٫۸۵ میلی‌متر است و این گوشی، هم‌چنین نزدیک به ۱۶۹٫۶ گرم در حالتی‌ که باتری در داخل گوشی قرار گرفته باشد؛ وزن دارد. حسگر اثرانگشت در زیر دکمه Home تعبیه شده است و برای کامل‌تر کردن قابلیت‌های گوشی جدید ایسوس، شرکت سازنده آن‌را با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه یواس‌بی Type-C ارائه می‌دهد.

این گوشی، هم‌چنین با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ شرکت گوگل عرضه خواهد شد و در سه رنگ رز گلد، طلایی و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *