بهترین اپلیکیشن‌ها برای کمک به ترک سیگار

بهترین اپلیکیشن‌ها برای کمک به ترک سیگار
  • 1395/10/13
  • زهرا معبودی
  • 0

یک مثال خشن وجود دارد که می‌گوید: «هر برنامه‌ای، صرف نظر از کمیت و کیفیت آن، به محض این که یک مشت توی صورت شما بخورد از رده خارج می‌شود.» اگرچه که زندگی ما (خوشبختانه) خشن نیست، ولی این گفته را به راحتی می‌توان به زندگی روزمره هم تعمیم داد. اشاره‌ای که به مشت خوردن می‌شود را می‌توان در شکل‌های مختلفی از جمله چیزهای استرسی تعبیر کرد. یعنی این مشت می‌تواند یک روز بد در شرکت، گیر کردن در ترافیک، مشاجره‌ی خانوادگی یا هر چیز دیگری باشد.

نرم افزار ترک سیگار

اکنون که سال جدید شروع شده، بسیاری از مردم تصمیم دارند تا در رابطه‌ی یک طرفه‌ی خود با سیگار تجدید نظر کنند. اگر تصمیم گرفته‌اید تا تنباکو را کنار بگذارید، در ابتدای یک راه طولانی و پردغدغه قرار دارید، ولی این همان تصمیمی است که زندگی شما را نجات می‌دهد. با این وجود، به کمک این اپلیکیشن‌های فوق العاده و یک اراده‌ی پولادین، مطمئن باشید که موفق می‌شوید.

۱. Smoke Free

اپلیکیشن Smoke Free که توسط دیوید کرین طراحی و توسعه یافته است، یک اپلیکیشن سرراست می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا عادات و هوس‌های خود را ثبت کرده و تعداد سیگارهایی که مصرف نکرده‌اید را دنبال کنید. این اپ داده‌های شما را تحلیل کرده و به شما می‌گوید که با سیگار نکشیدن، سلامتی‌تان چقدر بهبود پیدا کرده است. Smoke Free برای افرادی که به یک محرک بیرونی نیاز دارند هم می‌تواند ماموریت‌هایی تعریف کرده و در آن‌ها انگیزه ایجاد کند.

دانلود رایگان Smoke Free از اپ استور

دانلود رایگان Smoke Free از گوگل پلی

اپلیکیشن ترک سیگار

۲. Get Rich or Die Smoking

Get Rich or Die Smoking به جرأت گیراترین اسم را میان همه‌ی اپلیکیشن‌های ترک سیگار دارد. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد و نه تنها به شما نشان می‌دهد که با سیگار نکشیدن چقدر پول ذخیره کرده‌اید، بلکه به شما می‌گوید که با این پول اضافه چه چیزهایی می‌توانید بخرید.

در این برنامه می‌توانید آمار پیشرفت‌تان را ببینید، جایزه بگیرید و با افراد دیگری که قصد ترک سیگار را دارند صحبت کنید تا بتوانید روحیه‌ی خود را حفظ کنید. به علاوه دکمه‌ی زیرکانه‌ای به نام Relapse وجود دارد که برای زمان‌هایی استفاده می‌شود که وسوسه شده باشید. با استفاده از این دکمه خودتان را مسئولیت پذیر و پروفایل‌تان را صادقانه نگه می‌دارید.

دانلود رایگان Get Rich or Die Smoking از گوگل پلی

ترک سیگار با اپلیکیشن

۳. Kwit

Kwit یک اپلیکیشن عالی است که فرآیند واقعی ترک کردن سیگار را درگیرکننده‌تر می‌کند. این اپلیکیشن از همان روشی استفاده می‌کند که توسعه‌دهندگان بازی‌ها برای مجاب کردن کاربر به ادامه‌ی بازی و جذاب نگه داشتن بازی از آن استفاده می‌کنند. به این معنا که در این برنامه ۶۰ هدف وجود دارد که با پیشرفت در مراحل مختلف باید به آن‌ها برسید. با قفل‌گشایی هر هدف، اطلاعاتی در مورد مزایای زندگی بدون سیگار به شما ارائه می‌شود.

به عبارت ساده‌تر، Kwit فرآیند زجرآور ترک سیگار را با استفاده از روشی مشابه یک بازی آسان‌تر کرده و از شکل طاقت فرسای آن می‌کاهد.

نصب رایگان Kwit از اپ استور

نصب رایگان Kwit از گوگل پلی

روش ترک سیگار با نرم افزار

سال نو مبارک!

ترک سیگار قطعاً یک چالش بزرگ است، اما تصمیم‌گیری برای انجام این کار می‌تواند یکی از بهترین تصمیمات زندگی شما باشد. به هر ترتیب سال نوی خوبی را برای شما آرزومندیم! نظرتان در مورد این اپلیکیشن ها برای درک معضل سیگار چیست؟ در صورتی که برنامه ای جایگزین و مناسب می شناسید آن را معرفی کنید و در بخش نظرات همین مطلب در گویا آی تی بنویسید و از دکمه های اشتراک گذاری مطلب روی شبکه های اجتماعی حداقل یک بار استفاده کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *