راهنمای خرید بهترین Samsung Galaxy Tab سال ۲۰۱۶

راهنمای خرید بهترین Samsung Galaxy Tab سال ۲۰۱۶
  • 1395/10/13
  • زهرا معبودی
  • 0

Samsung Galaxy Tab A 9.7 LTE with S Pen

Samsung Galaxy Tab

طراحی و ساخت: این دستگاه هم چون سایر میان رده های سامسونگ از یک بدنی پلاستیکی اما مقاوم بهره مند است. ظاهر این دستگاه چیز هیجان انگیزی را در برابر دیدگان کاربر نمایان نخواهد کرد.

قدرت پردازشی: این تبلت مجهز به  چیپست Snapdragon 410 می باشد و با همراهی ۲ گیگابایت رم برای انجام اغلب امور روزمره مناسب به نظر می رسد. این تبلت از همراهی یک قلم فوق العاده بهره می برد که بسیار مناسب طراحی، وب گردی و امور مربوط به آفیس می باشد. این تبلت در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۲۳ هزار را کسب نموده است.

دوربین، نمایشگر و حافظه: این دستگاه مجهز به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس بسیار مناسبی در تصاویر بهره می برد و می تواند تصاویر نسبتا مطلوبی را ثبت نماید. نمایشگر این دستگاه ۹٫۷ اینچ می باشد که رزولوشن نسبتا پایین ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسلی دارد ولی نسبت تصویر ۴:۳ آن باعث می ‌شود برای امور آفیس بسیار مناسب باشد. میزان حافظه داخلی دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت است که قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر توسط درگاه حافظه است.

قابلیت های ارتباطی و چند رسانه ای: این دستگاه از نظر امکانات ارتباطی یک دستگاه تمام و کمال است و به امکاناتی چون بلوتوث نسخه ۴، اینترننت ۴G و شبکه وای فای دسترسی دارد. نکته ای که توجه به آن ضروری به نظر می رسد این است که Samsung Galaxy Tab یک ابزار مناسب برای امور آفیسیس بوده و نباید انتظار چندانی از آن در زمینه چند رسانه ای داشته باشید.

باتری و نرم افزار: این دستگاه به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده که با توجه به اندازه نمایشگر و بر اساس تست های صورت گرفته قادر است تا ۱۵ ساعت با نور ۵۰ درصدی صفحه نمایش برای پخش فیلم با کیفیت HD دوام آورد. بنابراین کارایی این باتری بسیار عالی بوده و می تواند نیاز روزانه شما رابه سادگی تامین نماید. سامسونگ اخیراً این مدل تبلت را به نسخه ۶ سیستم عامل اندروید بروز کرده است و با این اوصاف و وجود نرم افزارهای بسیار مناسبی که با قلم کار می‌کنند باید بگوییم که این تبلت از بعد نرم افزار هیچ چیزی کم ندارد و حتی برای امور مالتی تسکینگ نیز می ‌تواند بسیار مفید باشد. قیمت این محصول در حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا معایب
مجهز به قلم S-Pen رزولوشن نسبتا پایین نمایشگر
برخورداری از شبکه ۴G سخت افزار نسبتا ضعیف
باتری با طول عمر بسیار بالا
نور مناسب نمایشگر
قابلیت های نرم افزاری متعدد

 

Samsung Galaxy Tab S2 8 LTE SM-T715 – ۳۲GB

Samsung Galaxy Tab

طراحی و ساخت: این سری از تبلت های سامسونگ با ظرافت فوق العاده ای طراحی شده است. ضخامت بدنه این تبلت ۵٫۶ میلی متر است و با نمایشگر ۸ اینچی خود تنها ۲۷۲ گرم وزن دارد. بنابراین باید گفت Galaxy S2 8 سبک ترین و نازک ترین تبلت موجود در بازار است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب می باشد و حاشیه کناری ان نیز از نوع فلز است. تنها عیبی که در بدنه این تبلت به نظر می رسد جذب بسیار بالای اثر انگشت بر روی بدنه است.

قدرت پردازشی: چیپست پردازشی این تبلت Exynos 5433 متشکل از پردازنده ۸ هسته ای از Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و Cortex-A57 با فرکانس ۱٫۹ گیگا هرتز، همراه با پردازنده گرافیکی ARM Mali-T760MP6 است. چیپست حافظه RAM سه گیگابایتی LPDDR3 ساخت خود شرکت جای می گیرد که میتواند امتیاز بسیار عالی ۵۰۰۰۰ را در نرم افزار بنچمارک AnTuTu را کسب کند.

دوربین، نمایشگر و حافظه: دوربین این دستگاه در شرایط نوری مناسب عملکرد نسبتا مطلوبی داشته و می تواند شما را راضی نماید. نرم افزار دوربین این تبلیت نیز بسیار قدرتمند است و همه یامکانات یک گوشی رده بالا را در اختیار دارد. این دوربین قادر است حتی با کیفیت Quad HD نیز به تصویر برداری بپردازد. این دستگاه مجهز به نمایشگری است که قادر به تغییر نسبت تصویر از ۱۶:۱۰ به ۴:۳  می باشد و این ویژگی توانستی حالتی را پدید آورد که برای بازی و مطالعه بسیار مناسب به نظر می رسد. نمایشگر  S2 از تکنولوژی Super AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ بهره مند است و دارای نوز پس زمینه مناسب نیز می باشد.

این تبلیت از یک حافظه ۳۲ گیگابایتی (۲۵٫۵ گیگا بایت در اختیار کاربر) بهره مند می باشد و شما قادر هستید یک حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به آن بیافزایید.

قابلیت های ارتباطی و چند رسانه ای: قابلیت های ارتباطی این تبلت هم کامل و بدون مشکل است و با درگاه سیم کارت آن می توانید مکالمات تلفنی خود را هم انجام داده و از سرعت عالی اینترنت ۴G نیز استفاده کنید. این تبلت با بهره مندی از اسپیکر های استریو توانسته بستر مناسبی را برای تماشای فیلم پدید آورد.

باتری و نرم افزار: باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این تبلت قادر است تا مدت ۱۲ ساعت شما را برای تماشای فیلم های HD همراهی نماید. بنابراین با کارکرد های روزانه می توانید به سادگی از عملکرد این باتری اطمینان داشته باشید.  تبلت S2 در حال حاضر از نسخه اندروید لالی پاپ بهره مند است و به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ TouchWiz عملکرد نرم افزاری مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این تبلت در حدود ۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا معایب
نمایشگر با کیفیت مطلوب جذب اثر انگشت بسیار بالا بر بدنه
کیفیت ساخت و طراحی بی نظیر
وزن و ضخامت بسیار کم
چیپست قدرتمند Exynos 5433 و حافظه رم ۳ گیگا بایتی
رابط کاربری با امکانات مطلوب
امکان برقراری تماس و اینترنت با شبکه ۴G
حسگر اثر انگشت بسیار قدرتمند

 

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE

Samsung Galaxy Tab

طراحی و ساخت: این دستگاه نیز همچون برادر کوچک تر خود از یک بدنه ظریف و جذاب ۵٫۶ میلی متری ساخته شده است با این تفاوت که جنس بدنه انی دستگاه از فلز بسیار مرغوب و مستحکم بود و زیبایی و ظرافت خاصی را داراست.

قدرت پردازشی: چیپست پردازشی این دستگاه Exynos 5433 بوده  که در واقع همان چیپست قدرتمند تعبیه شده بر گلکسی نوت ۴ محبوب سامسونگ است که همراه با یک رم ۳ گیگابایتی می تواند از همه نظر شما را همراهی نماید. در واقع این تبلت چه برای امور آفیس استفاده شود، چه برای بازی و چه برای امور چند رسانه ای، به هیچ عنوان از خود ضعفی نشان نخواهد داد.

دوربین، نمایشگر و حافظه: تبلت اس ۲ سامسونگ مجهز به یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی است که در واقع بالاترین کیفیت دوربین در تمامی تبلت های سامسونگ تا کنون را دارا می باشد. این سنسور دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 می باشد. تصاویر ثبت شده با این دوربین در شرایط نوری مناسب بسیار مطلوب و با کیفیت خواهد بود.

نمایشگر ۹٫۷ اینچی این دستگاه با نسبت تصویر ۴:۳ و کیفیت تصویر و رزولوشن بی نظیر خود می تواند امتیاز مطلوبی را دریافت  نماید. در واقع باید بگوییم این نمایشگر عالی است و از تمامی ابعاد بی نظیر است. این دستگاه مجهز به یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است که می ‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را با استفاده از درگاه microSD به آن افزود.

قابلیت های ارتباطی و چند رسانه ای: از نظر ارتباطات نیز این تبلت هیچ چیزی کم ندارد و با امکاناتی چون قابلیت مکالمه و اینترنت ۴G یکی از بهترین ها در نوع خود است. اس ۲ سامسونگ همچنین مجهز به یک سنسور اثر انگشت بسیار با کیفیت و سریع است که می تواند بهترین گزینه در امنیت برای کابران باشد. در بخش مالتی مدیا هم تبلت وضعیت مناسبی دارد ولی قدرت بلندگوهای تبلت به دلیل طراحی ظریف آن چندان زیاد نیست.

باتری و نرم افزار: این تبلت به یک باتری ۵۸۷۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است  و می تواند به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای تا یک روز کامل شما را همراهی نماید. این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ می باشد.قیمت این دستگاه در حدود ۱,۶۴۰,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا معایب
قابلیت برقراری ارتباط ۴G و مکالمه عملکرد باتری متوسط
نمایشگر باکیفیت و بسیار عالی بلندگوهای نسبتا ضعیف
چیپست بسیار قدرتمند
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه قابلیت افزودن حافظه با کمک درگاه microSD
دوربین با کیفیت
مجهز به حسگر اثر انگشت

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *