شرکت اچ‌پی از لپ‌تاپ جدید Spectre x360 و EliteBook x360 رونمایی کرد

شرکت اچ‌پی از لپ‌تاپ جدید Spectre x360 و EliteBook x360 رونمایی کرد
  • 1395/10/14
  • مقدم
  • 0

شرکت اچ‌پی، به‌تازگی از محصولات جدید خود برای نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است که شامل چندین لپ‌تاپ قدرت‌مند می‌شود. برای جزئیات بیشتر در رابطه با مشخصات‌فنی مدل جدید لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی Spectre x360 و EliteBook x360 در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

مدل جدید لپ‌تاپ Spectre x360، اکنون از هفتمین نسل از پردازنده‌های شرکت اینتل موسوم به کبی لیک استفاده می‌کند و هم‌چنین، به یک نمایشگر اولترا اچ‌دی ۴K مجهز شده است که در مقایسه با نمایشگر فول اچ‌د‌ی نسل قبل، پیشرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. پردازش نمایشگر این لپ‌تاپ بر عهده کارت‌گرافیک GeForce 940MX شرکت انویدیا خواهد بود.

هم‌چنین، دو بلندگو در جلوی لپ‌تاپ جدید اچ‌پی Spectre x360 قرار دارد که توسط  Bang & Olufsen توسعه یافته است. این لپ‌تاپ با یک دوربین Windows Hello همراه شده است که امکان ورود به سیستم‌عامل ویندوز را بدون نیاز به واردکردن پسورد و به کمک سیستم احراز هویت سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ فراهم می‌کند. برطبق اعلام رسمی شرکت اچ‌پی، لپ‌تاپ جدید Spectre X360 با یک‌بار شارژ کامل باتری دستگاه تا ۱۲ ساعت و ۴۵ دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

می‌توانید لپ‌تاپ جدید ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی Spectre X360 را هم‌اکنون با قیمت ۱۴۹۹ دلار سفارش دهید و سفارش شما در ۱۵ ژانویه، عرضه خواهد شد. هم‌چنین، این لپ‌تاپ از فروشگاه رسمی شرکت اچ‌پی در ۲۶ فوریه با قیمت پایه ۱۲۷۹ دلار قابل خریداری است.

Spectre x360

محصول دیگری که شرکت اچ‌پی از آن رونمایی کرده، لپ‌تاپ جدید EliteBook x360 است. این لپ‌تاپ مانند لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی Spectre X360 از یک نمایشگر اولترا اچ‌دی ۴K استفاده می‌کند اما با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن، ۱۳٫۶ اینچی است. شرکت سازنده مدعی است که این لپ‌تاپ، طراحی سبک و نازک لپ‌تاپ‌های سری Spectre را با قابلیت‌های ارتباطی سری Folio لپ‌تاپ‌های اچ‌پی Spectre ترکیب کرده است و از قابلیت‌های امنیتی برای استفاده‌های تجاری، بهره می‌برد.

هم‌چنین در رابطه با میزان ماندگاری این لپ‌تاپ، اعلام شده است که می‌توانید با یک‌بار شارژ کامل، نزدیک به ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه از آن استفاده نمایید و برخلاف نسل فعلی لپ‌تاپ‌های سری Spectre شرکت اچ‌پی، از قلم پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، این لپ‌تاپ از سیستم احراز هویت بیومتریک ویندوز Hello نیز پشتیبانی خواهد کرد. براساس اعلام رسمی شرکت سازنده، لپ‌تاپ جدید اچ‌پی EliteBook x360 در اواخر ماه آینده در ایالات متحده عرضه می‌شود.

منبع: Neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *