معرفی Samsung Galaxy A7 مدل ۲۰۱۷

معرفی Samsung Galaxy A7 مدل ۲۰۱۷
  • 1395/10/15
  • زهرا معبودی
  • 0

در دومین روز از سال جدید ۲۰۱۷، سامسونگ به معرفی ۳ گوشی جدید هوشمند خود پرداخت. این گوشی ها از سری A هستند. گوشی های سه قلوی سری A سامسونگ به ترتیب با نام های Samsung Galaxy A3 و Samsung Galaxy A5 و Samsung Galaxy A7 شناخته می شوند. در واقع این سه گوشی ورژن های جدیدی از سه گوشی همیشگی سامسونگ با برچسب A هستند.

امروز گویا آی تی به معرفی بزرگترین عضو این خانواده جدید سه نفره خواهد پرداخت. با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy A7  در دسته جدیدترین گوشی های اندرویدی سامسونگ است. سری آ همیشه از کیفیتی متوسط رو به بالا برخوردار است.

 Samsung Galaxy A7

معرفی این گوشی جدید را با بررسی های ظاهری ان شروع می کنیم. این گوشی، از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی برخوردار است که نمایشگر آن از رزولوشن یا وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیسل برخوردار است. هما نطور که گفتیم این گوشی از جمله گوشی های متوسط به بالاست پس نباید انتظار رزولوشن های آنچنانی نیز از آن داشته باشید.

حافظه رم Samsung Galaxy A7 از ظرفیت ۳ گیگابایت برخوردار است. علاوه بر این حافظه داخلی ان نیز ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد اما می توانید به کمک امکانات اضافی نظیر اسلات حافظه، آن را ارتقا دهید.

 Samsung Galaxy A7

از جمله ویژگی های چشم گیر این گوشی که مطمئنا تیتر رسانه ها خواهد شد این است که Samsung Galaxy A7 از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند است. این دوربین ها یکی برای گرفتن سلفی و دیگری در جای مرسوم همیشگی قرار دارد.

البته برخی ویژگی هایی که برای این گوشی ذکر شده در مقابل برخی از گوشی های تازه متولد شده اصلا قابل انتظار نیست. برای نمونه سامسونگ این گوشی را با Android 6.0 قرار است روانه بازار کند و این در حالی است که بسیاری از گوشی های رده متوسط و حتی رده پایین از اندروید ۷ برخوردارند.

 Samsung Galaxy A7

ابعاد این گوشی به اندازه ۱۵۶٫۸ در ۷۷٫۶ در ۷٫۹ میلی متر گزارش شده است. با این حساب، باید انتظار داشته باشید که با خرید گوشی Samsung Galaxy A7 صاحب یک گوشی بزرگ اندام شوید.

سامسونگ به خوبی دریافته است که گوشی هایی که ترکیبی از آلومینیم و شیشه هستند، از استقبال خوبی برخوردار می شوند به همین خاطر این گوشی را به صورت ترکیبی از این دو ماده ساخته است. زمانی که بحث به بدنه می رسد همه به فکر این هستند که آیا گوشی قابلیت مقاومت در برابر رطوبت دارد یا خیر؟ در جواب چنین سوالی باید بگوییم که سامسونگ اعلام کرده که این گوشی به صورت ضد غبار و ضد آب طراحی شده است.

 Samsung Galaxy A7

همچنین اعتبار نامه اسکرین گلکسی آ ۷ به صورت IP 68 گزارش شده است. آخرین نکته در مورد طراحی ظاهری این گوشی مربوط به رنگ بندی آن است. علاقمندان به این گوشی تنها می توانند آن را در رنگ های مشکی، طلایی، صورتی و آبی خریداری کنند.

 Samsung Galaxy A7

نمایشگر گوشی جدید سامسونگ تحت تکنولوژی Super AMOLED طراحی و ساخته شده است. از طرفی با بیان میزان رزولوشن و اندازه نمایشگر، میزان تراکم پیکسلی ۳۸۶ اندازه گیری شده که میزان متوسط  و معقولی است. این نمایشگر همچون گوشی های رده بالا و حتی رده پایین از سنسورهای مجاورتی و نوری نیز برخودار است.

هر چند دوربین ها از کیفیت خوبی برخوردارند اما امکانات دوربین عقب علاوه بر المان های پیشنهادی برترین برند ها، از یک فلش LED برخوردار است.

 Samsung Galaxy A7

از نظر پردازنده این گوشی سامسونگ از چیپست پردازنده Samsung Exynos 7 Octa 7880 برخوردار است که این چیپ از یک پروسسور ۸ هسته ای پشتیبانی می کند. این پردازنده که تحت سیستم ۶۴ بیتی توسعه یافته است با فرکانسی نزدیک به ۲ گیگاهرتز به پردازش داده ها می پردازد که این رقم در گوشی های هوشمند رقم قابل قبول و ارزشمندی است.

 Samsung Galaxy A7

عملیات پردازش گرافیکی این گوشی نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP4 است. نکته دیگر در مورد میزان حافظه قابل ارتقا است. شما می توانید با اسلات های کارت حافظه میزان مموری را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید. این در حالی است که یک گوشی رده متوسط به پایین ال جی، هم اکنون از امکان ارتقای ۲ ترابایتی بهره مند است.

 Samsung Galaxy A7

باتری گوشی گلگسی آ هفت سامسونگ از ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت برخوردار است که باید میزان توانایی آن را به زودی به طور واقعی و در عمل بسنجیم چرا که سامسونگ در این باره هیچ ادعایی تا کنون نداشته است.

 Samsung Galaxy A7

با توجه به اینکه ال جی و شاید سایر برند ها به دنبال ساخت گوشی با باتری های قابل تعویض هستند، و ال جی به خوبی سیستم هایش را با این ویژگی برای ۲۰۱۷ معرفی کرده، اما سامسونگ کماکان هنوز نتوانسته ضخامت گوشی هایش را باریک نگه دارد و از باتری های قابل تعویض نیز استفاده کند. به همین صورت در گزارشات این گوشی هوشمند دریافتیم که همچنان این گوشی نیز از باتری غیر قابل تعویض برخوردار است.

 Samsung Galaxy A7

خروجی های صدای این گوشی از دو مجرا صورت گرفته که به صورت Earpiece و Loudspeaker می باشد بنابراین مطابق سایر گوشی های سامسونگی نباید به دنبال صدای استریو در این گوشی باشید.

 Samsung Galaxy A7

برای قرار دادن سیم کارت در این گوشی باید قطع سیم کارت خود را به نانو سیم تغییر دهید. از جمله امکانات جدیدی که سامسونگ روی گوشی ۲۰۱۷ خود قرار داده خدمات پرداختی سامسونگ است که از این به بعد با عنوان سامسونگ پی بارها نام آن را خواهید شنید.

 Samsung Galaxy A7

هنوز مشخصات اضافی نظیر قیمت دهی و روز عرضه این گوشی در دسترس نیست اما سامسونگ اعلام کرده است که تا پایان ماه اول میلادی، آن را روانه بازار خواهد کرد. این گوشی با نام مستعار Samsung SM-A720F نیز شناخته می شود. از جمله رقبای این گوشی می توان به گوشی های رده بالایی مثل گلکسی اس ۷ و سایر گوشی های سری آ سامسونگ اشاره کرد.

تصویر زیر حاوی گوشی هایی است که قرار است به رقابت با این گوشی بپردازند.

رقبای samsung-a7

نظر شما در رابطه با تولید این گوشی با ویژگی های یاد شده چیست؟ کدامیک از گوشی های سامسونگی یا غیر سامسونگ و از برندهای دیگر شباهت عمیقی با این گوشی دارند؟ نظر خود را در این باره با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *